h

המלצתו של יצחק קמחי

יצחק הגיע למרפאה מספר פעמים בעקבות כאבי דורבן בכף הרגל, שהחמירו בצעדים הראשונים של הדריכה הבוקר. פעם נוספת הגיע יצחק למרפאת אלטרנטיבה בעקבות כאבי ברכיים שלוו במגבלה בתנועה של מפרק הברך, יחד עם נפיחות וכאב עז בעלייה וירידה במדרגות.

יצחק קיבל טיפול אינטנסיבי שכלל טיפול בגלי הלם לברכיים, טיפול בגלי הלם למפרק כף הרגל ודיקור נוירולוגי יפני לשיכוך הכאבים והגדלת טווח התנועה של מפרק הברכיים.

בנוסף יצחק קיבל הדרכה במסגרת טיפולי פיזיותרפיה שכללה תרגילים שמטרתם הגדלת טווח התנועה של המפרקים הפגועים וחיזוק השרירים, מרכיב חשוב מאוד בבעיות ברכיים בפרט ובעיות אורטופדיות בכלל.

תודה ליצחק על שיתוף חווית הטיפול ותוצאותיו במרפאה. להלן תמלול הסרטון:

אני יצחק קמחי הגעתי למרפאת אלטרנטיבה לפני 10 שנים כשטיפלו בי בדורבן בשתי הרגליים  ואחרי שישה- שבעה טיפולים הרגשתי כמו חדש.. תודה רבה למשה פרימן,לאופיר היקר מודה להם.. ולאחרונה סבלתי מבעיות ברכיים בשתי הרגליים.. עקב קרע במיניסקוס וטיפלו בי במסירות ולימדו אותי איך לחזק שרירים בשוקיים, בירכיים.
ואני עכשיו בתהליכים של חיזוק השרירים וטיפולים של גלי הלם והדבר הזה עשה אותי כמו חדש.. ואין.. אני מודה להם מקרה הלב על כל הטיפול במסירות הנפש שלהם שעזרו לי מאוד מאוד.. כמו חדש…

 

סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ