h

מכתב תודה של עופרה טלמור על טיפול פוריות בדיקור סיני

עופרה עברה טיפולי דיקור סיני לפוריות יחד עם דיקור יפני לפוריות. במכתבה המרגש עופרה מספרת על התהליך שעברה ועל התוצאה:

“אני רואה לנכון לעלות בכתב את החוויה שלי ולשתף אותכן במה שעברתי.

אני עופרה, רווקה בת 40, ואני אמא לילדה בת 9 חודשים. בגיל 36 החלטתי שאני רוצה להיות אמא והתחלתי בתהליך. כמו כל בחורה נורמטיבית, פניתי לבנק הזרע ופעלתי לפי ההנחיות שלהם. במהלך שנתיים עברתי בדיקות אין סופיות, חלקן פולשניות וחלקן פחות, בלעתי הורמונים בקפסולות, הזרקתי הורמונים, וכמובן כול זה תוך כדי נסיונות חוזרים של הזרעה אחר הזרעה.

יום לפני הרמת ידיים וניפוץ האשליה להיות אמא, קראתי מאמר על טיפול אלטרנטיבי בשיטת דיקור יפני. מהשאיפה לקבל איזה ניצוץ של תקווה פניתי למרפאת אלטרנטיבה המנוהלת על ידי אופיר. לאחר מפגש אישי, הסבר על השיטה והחלפת מידע – התחלנו בטיפול. מיותר לציין שהטיפול הצליח ולאחר מס’ מאד קטן של מפגשים, עברתי שתי הזרעות, בשניה נקלטתי להריון.

כחלק מהחוויה זה לא רק ההצלחה, החיבור, האיזון, ההקשבה, הנתינה והאכפתיות שמצאתי אצל אופיר בפרט ובמרפאה בכלל אינן ניתנים לתיאור במילים. תוך כדי הטיפולים הרגשתי את החיבור של אופיר לאיזון הבעיה אצלי. האמונה והחיבור של אופיר בשיטה הביאה אותו לגלות ולזהות את חוסר האיזון שהיה לי. הוא ידע להבחין ולמצוא את נקודת הכשל שהיתה אצלי ומנעה קליטת הריון תקין.

תוך כדי טיפולים נאמר לי על ידו מספר נקודות שידעתי על בעייתן אך לא התייחסתי, התעלמתי, או חייתי איתן בשגרה כבעיות כאב נורמטיביות שבאות עם השנים, בעיות עייפות ובעיות הורמונליות כאלו ואחרות כמו שיש אצל כולנו. על ידי טיפול מסור, עיקבי ואישי, נגענו בבעיות, איזנו אותם ומתחושת בטן שלי, אופיר גם ידע שאני בהריון עוד לפני שאני ידעתי…

במידה והגעת לאופיר, בידיים ריקות בטוח לא תצאי!! מודה אני מקרב לב הן לאופיר, והן לצוות על הטיפול החם והאיכפתי שקיבלתי מכול אחד ואחת במרפאה. אני בטוחה וסמוכה שלשם אני יחזור, אפילו רק כדי לצאת עם אנרגיות חדשות ואיזון מלא.

סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ