h

סיפורו של צבי דונת

צבי דנות, אצן למרחקים ארוכים, נפצע במהלך הכנות לריצת מרתון חשובה. לצבי החלו כאבים בכף הרגל (מכונה גם בשם דורבן ברגל).
לאחר טיפולים ספורים נפתרה בעייתו. קראו את מכתבו המרגש. צבי דנות הגיע לאחר מסכת ארוכה של התייעצויות ומומחים שפסקו כי אין מנוס מניתוח וזמן החלמה ארוך. לשמחתו ולשמחתנו, הבעייה חלפה כלא היתה – והניתוח כמובן נמנע.

שמי צבי דונת ואני רץ מרתון בעל ניסיון רב שהשתתף בתחרויות בינלאומיות בחו”ל. לפני כשנתיים, סמוך לתחרות מרתון באמסטרדם, התחלתי לחוש כאבים בעיקר בעקב
כף הרגל. הכאבים היו עם הצעדים הראשונים לאחר הקימה או ישיבה וכמובן לאחר מאמץ של ריצה.

בתחילה ניסתי טיפולי פיזיותרפיה שלא עזרו. אזי ניגשתי שוב לאורטופד מומחה שהמליץ על זריקה שהקלה זמנית בלבד.

לאחר שלא חל שיפור אלא אפילו הייתה החמרה במצב אותו אורטופד פסק מיד – “יש לך דורבן ברגל, אתה חייב לעבור ניתוח”, נבהלתי ופניתי לקבלת חוות דעת נוספת מאורטופד אחר אשר טען שייתכן וזו דלקת חריפה של הרצועה הפלנטארית.

אותו אורטופד המליץ להגיע למרפאה בחולון לטיפול בגלי הלם.

לפני שקבעתי תור, נכנסתי לאינטרנט לברר פרטים על המרפאה והטיפול ולאחר קריאת מכתבי התודה של מטופלי המרפאה ביניהם ספורטאים רבים שכתבו שדר’ (ND) משה פרימן מומחה לפגיעות ספורט, הינו קוסם והציל אותם.

החלטתי להזמין תור לטיפול. משה, מנהל המרפאה בדק אותי וקבע שמתחתי מאוד את הרצועה הפלנטארית והיא מאוד מודלקת (ולא בהכרח יש דורבן), אך יחד עם זאת הטיפול בגלי הלם מתאים גם לדלקת של הפלנטאר- פסייטיס וגם לטיפול בדורבן.

התחלתי בטיפולים שכללו גלי הלם במכשיר אורטוספק, טיפולי פיזיותרפיה מיוחדים, דיקור יפני מיוחד וראו איזה פלא, לאחר 5 טיפולים 50% מהכאבים חלפו ולאחר 4 טיפולים נוספים חזרתי לרוץ וזאת כאשר הגעתי למרפאה בקושי יכולתי ללכת בגלל דורבן ברגל.

בנוסף, הומלץ על ידי משה להחליף את המדרסים שהיו לי ואכן לאחר קבלת המדרסים החדשים עם הוראות של טכנאי המרפאה, תודה לאל הצלחתי להשתתף בתחרות באמסטרדם ומאז בכל בעיה אני מגיע למרפאת אלטרנטיבה.
כך ניצלתי מניתוח ואני ממשיך לעסוק בספורט האהוב עלי. אני ממליץ בחום על מרפאת אלטרנטיבה אשר הינה מקצועית ביותר ובעלת ניסיון רב.

בברכה,
צבי דונת

סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ