פתרון לכאבי גב

הגב הוא אזור רגיש מאוד שתפקודו התקין משמעותי לתפקוד כל מערכות הגוף. בגב עובר עמוד השדרה שהוא החלק המרכזי ביותר בשלד. לכן, ללא טיפול בבעיות בעמוד השדרה בזמן הנכון ובצורה הנכונה יכולים להתפתח נזקים מבניים חמורים ופגיעה ביציבה וביכולת התנועה. בגב עובר גם חוט השדרה שהוא מרכז העצבים העובר מן המוח אל שאר הגוף. פעמים רבות שיתוק נובע לא מפגיעה בגפיים אלא מפגיעה בגב ובחוט השדרה, ולכן גם טיפול בשיתוק לאחר אירוע מוחי הוא קריטי. במרפאות אלטרנטיבה תוכלו לקבל פתרון לכאבי גב באמצעות שיטות טיפול שונות.

לבדוק קודם כל את הגורמים לבעיה

כאבי גב הוא מושג כללי מאוד. הכאבים יכולים להיות קשורים לשכמות ולחלק העליון של עמוד השדרה כך שנדרש טיפול בכאבי גב עליון או דווקא כאבים בגב תחתון שיכולים לנבוע מגורמים שונים לחלוטין ואז טיפול בבעיות בעמוד השדרה יהווה פתרון מתאים פחות. לכן, במרפאות אלטרנטיבה נערך קודם כל אבחון מקיף לכל מטופל שמגיע. המשפט: “אני מחפש פתרון לכאבי גב” יכול להוביל לכיוונים שונים ולכן נערכות מספר בדיקות ותשאול יסודי. רק כך נבנית לכל מטופל תכנית טיפולים הכוללת טיפולים במספר שיטות טיפול רלוונטיות.

שיטות מכל רחבי העולם

לאחר שנעשה אבחון ברור מה גורם לכאבים ומהו מקור הבעיה אפשר לבנות את התכנית שתהווה פתרון לכאבי גב לאורך זמן. השיטות השונות נוגעות בהיבטים שונים של הבעיה ותוקפות אותה מכל הכיוונים. טיפול בפולסים אלקטרומגנטים לדוגמה נחשב לשיטה מעולה לצמצום דלקות ולכן יכולה להיות חלק חשוב בטיפול בכאבי גב עליון. טיפול בגלי הלם מפורר הסתיידויות, משקעי סידן שנוצרים במקומות שונים כמו על גבי גידים ומפריעים בתנועה וגורמים לכאבים. טיפול בשיתוק לאחר אירוע מוחי יכלול גם טיפולי פיזיותרפיה אינטנסיביים הכוללים תנועות ותרגילים שיסייעו לגב ולגוף בכלל לחזור לעצמם או לפחות להגיע למקסימום תנועה. שילוב של אלה עם שיאצו או טווינא נותן ללא ספק פתרון לכאבי גב.

להגיע למרפאה הקרובה אליכם

על פי שילוב שיטות הטיפול הייחודיות שבמרפאות אלטרנטיבה היה ניתן בהחלט לחשוב שישנה רק מרפאה אחת כזו בכל הארץ. מרפאות אלטרנטיבה באו לקראת המטופלים והקימו שלוש מרפאות (בינתיים…) בהן ניתן לקבל את כל סוגי הטיפולים: ברעננה לתושבי השרון וצפונה, בחולון לתושבי גוש דן ובנס ציונה לתושבי השפלה והדרום. כך תוכלו לקבל טיפול מקיף ויסודי ולזכות בפתרון לכאבי גב.

מרגיש חוסר איזון / כאב? לחץ על הדמות ואבחן מה הבעיה