h

פריצת דיסק בגב

פריצת דיסק בגב הינה תופעה נפוצה במיוחד, מדובר בכאבים עזים אשר ברוב המקרים מקרינים אל הרגליים, ולעיתים אף גורמים לתחושת נימלול.

הכאבים אשר מאפיינים פריצת דיסק בגב פעמים רבות מקשים על התפקוד היומי, ועל פעולות פשוטות כמו ישיבה ממושכת, הליכה, והרמה של דברים.
כמו כן, פריצת דיסק בגב יכולה לנבוע מישיבה מרובה, העדר פעילות גופנית, משקל יתר, יציבה לא נכונה, ועוד. פריצת דיסק הינה תופעה אשר הופכת לנפוצה יותר ויותר בעשור האחרון. זאת בעקבות עבודות רבות אשר כוללות ישיבה ממושכת מול המחשב.
טיפול בפריצת דיסק בגב כולל בדרך כלל מגוון תרופות, משככי כאבים, תרופות נוגדות דלקת, ועוד. לצד תרופות שונות אלה, ישנם פתרונות נוספים כמו פיזיותרפיה, טיפול כירופרקטי, זריקות, ועוד. במקרים בהם התרופות אינן עוזרות, ניתן לפנות אל רופא מומחה, ולהתייעץ לגבי האפשרויות הנוספות הקיימות כגון התערבות כירורגית, הזרקה של קורטיקוסטרואידים ועוד.  

פריצת דיסק בגב תחתון

בנוסף, פריצת דיסק בגב תחתון לעיתים דורשת התערבות כירורגית, זאת לאחר שמגוון הפתרונות הקיימים לא עזרו. מרפאת אלטרנטיבה הינה מרפאת כאב מקצועית אשר מתמחה בטיפול בפריצת דיסק גב תחתון, ומציעה פתרונות מן הרפואה המשלימה והרפואה הסינית.
מטופלים אשר סובלים מהתופעה של פריצת דיסק בגב תחתון מדווחים על כאבי גב עזים, ולעתים אף קושי בתפקוד היומי. עמוד השדרה שלנו בנוי מ-24 חוליות אשר עוברות לאורך עמוד השדרה. התפקיד המרכזי של חוליות אלה הוא לשמור על חוט השדרה, ובכך לשמור על עמידה נכונה ויציבות.
בין כל חוליה בעמוד השדרה, קיים דיסק אשר עשוי מקרום קשה וסיבי ובו נוזל סמיך כמו ג׳ל. כאשר מתקיימת פריצה של הדיסק, ג׳ל זה יוצא, ומתפתחת דלקת במקום. 

הגורמים לפריצת דיסק בגב תחתון 

פריצת דיסק בגב התחתון יכולה לתקוף כל אחד מאיתנו בכל שלב בחיים. אין מדובר בתופעה אשר קיימת רק בקרב אנשים מבוגרים או ספורטאים מקצועיים. גורמים אשר משפיעים הם משקל יתר, צפיפות העצם, ועוד.
פריצת דיסק בגב יכולה להתקיים בעקבות תנועה לא נכונה, הרמה של משא כבד, וגורמים נוספים. מרפאת אלטרנטיבה מציעה לקהל המטופלים מגוון פתרונות מן הרפואה המשלימה והרפואה הסינית, ומחזיקה בשלושה סניפים בפריסה ארצית, בניהם מרפאת כאב מקצועית. 

מרגיש חוסר איזון / כאב? לחץ על הדמות ואבחן מה הבעיה

סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ