h

סרטון: מהן נעליים פיזיולוגיות?

מדרסים-בהתאמה-אישית
מדרסים-בהתאמה-אישית

ד”ר משה פרימן, הבעלים של מרפאות אלטרנטיבה מסביר על הנעליים הפיזיולוגיות אשר הינן חלק מטיפול משלים לשיקום הגוף ופתרון לכאבים ובעיות באזורים שונים: רגליים, ברכיים, גב ועוד. בנוסף למגוון תחומי הטיפול של מרפאות אלטרנטיבה, אלו מציעות לכם נעליים מיוחדות בעלות סגולות רפואיות רבות המאזנות את מרכז הכובד של הגוף, מונעות שחיקה של מפרקי הרגליים ובכך עוזרות לגופכם להיות בריא יותר רק מעצם ההליכה עם נעליים אלו.

בסרטון הבא (3:47 דק’) יסביר לכם ד”ר משה פרימן ממרפאות אלטרנטיבה מהי נעל פיזיולוגית וכיצד נעל זו יכולה למנוע מגוון כאבים ובעיות!


מראיין: מרפאות אלטרנטיבה, איך הגיעו לעסוק בנושא של נעליים? הרי אתם לא חנות נעליים?

ד”ר פרימן: נכון, זה ההבדל החשוב בינינו לבין חנות נעליים שהמטרה שלהם היא רק למכור נעליים. במסגרת החיפושים חיפשתי כל הזמן כל מיני טכניקות כדי לעזור למטופלים כמו הטכנולוגיה החדשנית שיש לנו, כמו גלי הלם, טיפול בלייזר, חיפשתי גם דרכים נוספות כיצד לשפר יציבה, להוריד עומס מכאבי גב, ברכיים וכדומה.

פנה אליי בחור בשם בועז ניב, זה היה כמדומני לפני שבע שנים או שמונה שנים, שהוא זכר אותי מקבוצת הכדורגל הפועל ת”א שבה טיפלתי לפני שנים רבות והציע לי, שאל אותי איזו מידה אני נועל והציע לי לשלוח לי נעליים כדי לדבריו, לבדוק אותן ואני אוכל לעזור להם בשיקום אנשים עם בעיות כאב. הוא אכן שלח לי את הנעליים, התהלכתי איתם איזה תקופה ואז הבנתי את הייחודיות של הנעליים האלה שהן אכן יכולות לעזור להרבה בעיות כאב ואורתופדיה בשילוב עם הטיפולים שאנחנו עושים במרפאה.

מי צריך נעל פיזיולוגית?

מראיין: מהי נעל פיזיולוגית?

ד”ר פרימן: נעל פיזיולוגית זאת נעל שונה מנעל אורתופדית. בנעל אורתופדית יש את הנושא של נוחות כשבנעל פיזיולוגית זו נעל שאמורה לעזור לבעיות כאב ואורתופדיה בעזרת הטכנולוגיה המיוחדת שקיימת בנעליים.

אני אסביר קצת, בעזרת הנעל הפיזיולוגית אנחנו יכולים לשפר את היציבה ב – 10 מעלות, אנחנו יכולים לשפר בעיות של כאבי גב, אנחנו יכולים להוריד עומס מהמפרקים, מהגב, ברכיים וכף רגל ב – 14-19 אחוזים ואנחנו מאזנים את מרכז הכובד, שזה דבר מאוד חשוב בנושא של אורתופדיה ויציבה, ברגע שמרכז הכובד מאוזן – יש פחות עומס ולחץ על המפרקים וכך יש פחות שחיקה.

בנוסף, הנעל מפעילה שרירים שבנעל רגילה אנחנו לא מצליחים להפעיל ואז היא עוזרת לשרירי היציבה ולחזק שרירים שבנעליים אחרות ורגילות אנחנו לא מצליחים לעשות את זה.

דבר מאוד חשוב בנושא של נעליים פיזיולוגיות זה הזוויות, אני אתן דוגמא – זוויות ההליכה, הנעל יוצרת תנועה של גלגול, בעזרת תנועת הגלגול אנחנו מצליחים להפעיל שרירים והבולמים המיוחדים שקיימים בנעליים, בנעל רגילה זה לא קיים, רכות ובולמים מיוחדים – אלו הם הדברים המיוחדים.

טיפולים לבעיות
כתבות נוספות
זקי ממליץ על טיפול בכתף קפואה
כבר מהטיפול הראשוני יכולתי לישון בשקט ! אחרי כמה טיפולים אני כבר מזיז את הידיים
אופיר פרימן - ערוץ 9
צפייה בסרטון המצורף (4:58 דק׳) תציג בפניכם, כיצד הטיפול בגלי הלם ובפולסים חשמליים מסייע בהרחקת הכאב וגורם להבראת הגוף.
אופיר שגב פרימן - רפואה סינית ויפנית
בסרטון הבא (1:15 דק') יספר לכם אופיר שגב פרימן על תחום הרפואה הסינית והיפנית במרפאות אלטרנטיבה.
סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ