סרטון מתוך “כל בוקר” עם סיגל שחמון

משה פרימן

תרפיסט רב תחומי משה פרימן, מומחה לפגיעות ספורט, שיקום אורתופדי ודוקטור (N.D) לנטורופתיה (לא רפואי) והבעלים של מרפאות אלטרנטיבה מספר בתוכנית האירוח של סיגל שחמון על הטיפול בכאבי ברכיים באמצעות גלי הלם.
.מהו תהליך האבחון, משך ואופן הטיפול, האם זה כואב? ומהם אחוזי ההצלחה של טיפול ייחודי זה?

הסרטון הבא (1:49 דק’) לקוח מתוך תוכנית האירוח “כל בוקר” עם סיגל שחמון בה היא מארחת את משה פרימן ממרפאות אלטרנטיבה שמסביר על הטיפול בגלי הלם כפתרון לכאבי הברכיים.

סיגל: אז נאמר, אני באמת סובלת נורא מהברכיים ומהמרפקים, שני פרקים גדולים אצלי שסובלים מכאב, איך תאבחן אותי?

פרימן: יש קודם כל שאלון ועושים בדיקה ידנית כדי לבדוק באיזו חלק של הברך, ואז מצמידים (כמו שרואים עכשיו את המכשיר) את אזור הברך לכיפה הכחולה ומתחילים בטיפול. הטיפו אורך, לכל אזור, כ – 20 דקות.

סיגל: זה כואב?

פרימן: קצת כואב, האזור המטופל, אבל אנחנו שולטים בעוצמה, הטיפול הוא מאוד אישי.

סיגל: זה מזעזע את המקום? מה זה עושה בדיוק? למה זה כואב?” זה מזיז? מחמם? מחשמל?

פרימן: לא, הוא שולח גלים, זה לא חשמל, הוא שולח גלים אקוסטיים מיוחדים שמצליחים לפורר הסתיידויות, לטפל בדלקת ולשפר את זרימת הדם.

סיגל: אחוזי הצלחה?

פרימן: אחוזי הצלחה מאוד גבוהים, זה תלוי מאוד במרפאה, אנחנו מהראשונים שהתחלנו בטיפול בגלי הלם.

בעיות מטופלות
טיפולים לבעיות
זקי ממליץ על טיפול בכתף קפואה
כבר מהטיפול הראשוני יכולתי לישון בשקט ! אחרי כמה טיפולים אני כבר מזיז את הידיים
אופיר פרימן - ערוץ 9
צפייה בסרטון המצורף (4:58 דק׳) תציג בפניכם, כיצד הטיפול בגלי הלם ובפולסים חשמליים מסייע בהרחקת הכאב וגורם להבראת הגוף.
אופיר שגב פרימן - רפואה סינית ויפנית
בסרטון הבא (1:15 דק') יספר לכם אופיר שגב פרימן על תחום הרפואה הסינית והיפנית במרפאות אלטרנטיבה.