h

אופיר שגב פרימן – רפואה סינית ויפנית

אופיר שגב פרימן
אופיר-שגב-פרימן-min (1)

אופיר שגב פרימן, מומחה לרפואה סינית ויפנית במרפאות אלטרנטיבה, יציג את עצמו, את תחומי ההתמחות הרבים שלו, שיטות הדיקור השונות בהן הוא מטפל מזה כ – 8 שנים ועל הסיפוק היום יומי שלו כאשר הוא רואה כיצד הרפואה האלטרנטיבית מקלה על מטופלי המרפאה, מפחיתה את כאבם ומקלה על חייהם.

בסרטון הבא (1:15 דק’) יספר לכם אופיר שגב פרימן על תחום הרפואה הסינית והיפנית במרפאות אלטרנטיבה.


אופיר: שמי אופיר שגב פרימן, אני מומחה ברפואה סינית ויפנית, מטפל ב – 8 השנים האחרונות ולמעשה משתמש במגוון רחב של שיטות דיקור שביניהן גם דיקור נוירולוגי בשיטת YNSA של ד”ר ימאמוטו מיפן, אינטגרציה של שיטות של דיקור יפני, דיקור סיני ודיקור קוריאני בשיטת מאסטר טונג.
במהלך 8 השנים האחרונות אני מרכז במרפאות אלטרנטיבה את תחום הרפואה הסינית והיפנית. טיפלתי באלפי מטופלים ואני שמח לראות יום – יום את החוזק ואת העוצמה של הרפואה הזו כיצד היא עוזרת לאנשים וכיצד היא מקלה עליהם. זה ממלא אותי בהמון סיפוק.

מידע רלוונטי

כתבות נוספות
הסיבות העיקריות לכאבים ברגליים
חווים כאבים ברגליים, ואין לכם מושג מה אתם צריכים לעשות? עליכם לדעת כי אינכם נמצאים לבד.
כאבי ברכיים לאנשים עם מוגבלויות
טיפול בדורבן בעקב
במרפאת כאב אלטרנטיבית אלטרנטיבה מתמחים בטיפול בכאבים בכלל ובפרט בבעיית דורבן העקב, אבל בראש ובראשונה אנחנו מטפלים...בכם, בכל מטופל ומטופלת שמגיעים אלינו! זו גם הסיבה שאנחנו לא יכולים להצביע על טיפול אחד ויחיד שיפתור לכם את הבעיה: אנו מודעים לכך שמידת הצלחתו של התהליך הטיפולי...
סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ