כיצד תבחרו מומחה מתאים לבעיות כף הרגל

מומחה כף רגל

אופיר שגב פרימן La.c, מומחה מרכז אלטרנטיבה

ישנן בעיות רבות ושונות באזור כף הרגל אשר גורמות להרבה מאוד אנשים כאבים חזקים, כמו גם שיבוש של ממש באורח חייהם השוטף. בעיות כמו דורבן בעקב, דלקת בגיד אכילס , כאבים בלתי מוסברים בכף הרגל וכד’ הינם מנת חלקם של לא מעט אנשים, אשר מנסים למצוא מומחה כף רגל אשר יסייע להם באבחון נכון וטיפול יעיל בבעיה.

מרפאות אלטרנטיבה מתמחות בטיפול בבעיות כף הרגל כגון דורבן העקב, דלקת בגיד אכילס, כאבים בכרית כף הרגל ודלקות באצבעות כף הרגל. נשמח לתאם לכם פגישת ייעוץ עם מומחה המרפאה – 03-5054594 לחצו כאן למעבר לצור קשר

מומחה כף רגל – יודע להבדיל בין בעיות המוקרנות לכף הרגל מהגב לבין בעיות בכף הרגל

בתור התחלה, חשוב להבין את תחום עיסוקו והתמחותו של מומחה כף רגל. מומחה מסוג זה אינו עוסק רק בבעיה מסוימת כזו או אחרת, כי אם במגוון בעיות שונות הנוצרות באזור כף הרגל, דוגמת כאבים בעקב, כאבים בכף הרגל, דורבן בכף הרגל וכד’.

רבות מבעיות אלו נובעות מגורמים רבים ושונים אשר אינם ברורים וטריוויאליים, ולכן חשוב כי מומחה כף הרגל יהיה בעל ניסיון וידע רב, אשר יאפשרו לו לאבחן באופן נכון ומדויק את הבעיה האמיתית.

לדוגמה, במקרים רבים בעיות בכף הרגל דוגמת גיד אכילס יוצרות כאב המדמה כאב של דורבן בכף הרגל. האבחנה תהיה מוטעית (דורבן) ועלול להינתן טיפול לא מתאים, בעוד שהכאב מוקרן בכלל מגיד אכילס. כאן, ניסיונו של מומחה כף הרגל אמור להיכנס לתמונה, ועל ידי אמצעים שונים לאפשר לו לאבחן ולזהות באופן מדויק את הבעיה, על מנת להעניק לה את הטיפול הנכון והמתאים.

מומחה כף הרגל – התבוננות על מבנה האגן, הרגליים ומנח כף הרגל על מנת לאבחן נכונה

על מנת לאבחן באופן נכון ומדויק את הבעיה, על מומחה כף רגל אמיתי ומנוסה להתמקד במכלול אספקטים ונתונים, ולא רק בתלונה הנקודתית עצמה. מומחה כף רגל יתייחס בבדיקתו לפרמטרים
הבאים:

• מנח דריכת כף הרגל, נטייה (או “קריסה”) של כף הרגל לאחד הצדדים בעת הדריכה
  • אורכי רגליים שונים שיכולים לגרום לאדם להעביר את עומס המשקל על כף רגל אחת בלבד
  • איזון או חוסר איזון באגן, בעיות של מרכז כובד אשר עלולות להעמיס עומס יתר על אחת מכפות הרגליים
  • כאבים שהתפתחו בכף הרגל ומקורם בכלל מהקרנה של חוליות בעמוד השידרה או כאבים הנובעים ממחלת הסוכרת (נוירופתיה סוכרתית)

כאמור, אבחון לא נכון או מדויק של הבעיה עלול לבזבז עבור המטופל זמן רב ויקר ערך, כמו גם לגרום לו נזק מצטבר נוסף (הן בעקבות הטיפול הלא נכון שיקבל והן עקב ההימנעות מהטיפול האמיתי
והנכון שהוא צריך לקבל). לכן, עבור כל מי שסובל מבעיה כזו או אחרת באזור כף הרגל למצוא מומחה כף רגל אמיתי, ולוודא כי מאבחנים עבורו את הבעיה באופן נכון ומדויק.

מרפאת אלטרנטיבה מתמחה בבעיות כף רגל שונות, כאשר מטפליה המתמחים באזור כף הרגל מחזיקים בניסיון ובידע רב, המאפשרים כאמור טיפול אפקטיבי ונכון יותר בבעיות באזור זה.

עבור כל מי שסובל מבעיה כזו או אחרת, מומלץ לבוא ולקבל ייעוץ ראשוני ואבחון של הבעיה, על מנת שלא תבזבזו עוד זמן יקר ערך על טיפולים לא נכונים ולא מתאימים.