טיפול בכאב גב תחתון

טיפול בכאב גב תחתון משורש הבעיה. במרפאות אלטרנטיבה טיפול בכאב גב תחתון, הוא טיפול משולב, הכולל מגוון רחב של שיטות טיפול, התוקפות את הבעיה ממקומות שונים ובדרכים שונות.
לא סתם נוצרו הרבה ביטויים שקושרים גב עם חוזק ויציבות. לדוגמא, כמישהו מחזק אותנו, אומרים שהוא נותן לנו גב, או כשמישהו חזק ויציב, אומרים שיש לו עמוד שדרה.
הגב הוא הסנטר, הוא עמוד התווך שלנו. הגב הוא זה שמחבר איברים שונים והופך אותם לשלם.
.מרכז העצבים של הגוף עובר דרך הגב, לכן, כאבי גב כרוניים יכולים לשתק ממש. בין אם אלה כאבי צוואר וגב עליון הכולל את השכמות ובין אם כאב גב מותני ותחתון. לכן, כאבי גב כרוניים יכולים לשתק ממש.

שוב התעוררתם בבוקר כאשר הגב כואס? אנו יכולים להבין את תחושת התסכול שלכם. הרי כאשר הגב כואב יהיה קשה מאוד לבצע כל מיני פעולות שונות. מהסיבה הזאת יהיה עליכם לחפש פתרונות מהירים שיפשרו לכם לחזור לשגרה. אז מה אתם צריכים לעשות כאשר הגב כואב? זה משתנה בהתאם לאזור שבו כואב לכם. אם מדובר על כאב גב תחתון כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות למרפאת כאב. מרפאות כאב הן מרפאות שההתמחות שלהם תהיה להעלים כאבים שונים במהירות. טיפול בכאב גב תחתון עם מרפאת כאב מביא איתו פלוסים רבים. אם כבר תרצו להעלים את הכאב מוטב כי תעשו זאת במרפאה שמתמחה בדיוק בעניין הזה.

שיטות מתקדמות להעלים כאבים

בעוד במרפאות אחרות משתמשים בשיטות ישנות, במרפאות כאב משתמשים בשיטות מתקדמות. הטכנולוגיה מאפשרת לנו להתמודד עם כאבים בצורה מהירה ופשוטה יותר מאשר בעבר כמו טיפול בדורבן בעקב וכו’. למה שלא נשתמש בכלים הרבים שעומדים לרשותנו כדי לשים סוף לכאבים? מרפאת כאב היא מרפאה שתאפשר לכם לראות את האור בקצה המנהרה. כלומר תוכלו לקבל טיפול בכאב גב תחתון שמבוסס על השיטות הכי מתקדמות בעולם. מה שאומר שבתוך זמן קצר תוכלו לראות איך הכאבים נעלמים כלא היו. מי שלא ישתמש בשיטות מתקדמות עלול לספק מענה חלקי בלבד לבעיה הספציפית הזאת.

שיטות טיפול משולבות בכאבי גב תחתון

טיפול בכאב גב תחתון במרפאות אלטרנטיבה בנוי משילוב בין שיטות טיפול שונות:

• אחת השיטות טיפול הידועה כמועילה מאוד לכאבי גב תחתון היא רפואת תדרים המקלה על מצב דלקתי ומרפה שרירים
  • דיקור נוירולוגי יפני
  • דיקור סיני
  • התאמת מדרסים מיוחדים לנעליים כאשר כאבי הגב נובעים מעומס על כפות הרגליים
  • טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים

הגורמים לכאבי גב תחתון

כאבי גב בכלל, כולל כאבי גב תחתון הם כאבים נפוצים שיכולים לנבוע ממגוון רחב של גורמים. לעיתים ישנו כאב נקודתי הנובע מתנועה לא נכונה או יצירת עומס גדול מדי. לעיתים מדובר על כאבי גב כרוניים הנובעים מבעיה מבנית או בעיה מערכתית שגורמת לכאבים באזורים נוספים. כאב גב יכול בקלות לפגוע בתנועתיות שלנו, ואיתה גם באורח החיים. לכן חשוב לתקוף את הבעיה גם באופן מקומי.

מרפאות אלטרנטיבה מתבססות על גישת הרפואה המשלימה על פיה לכל תסמין שאנו מרגישים ישנה סיבה עמוקה יותר
כאבי גב כרוניים יכולים להיות חוליה אחרונה בשרשרת של בעיות ודרכה הבעיה תיחשף. אך כדי לטפל בה באופן יסודי, חשוב לשחזר את הגורמים לכאבי הגב
ההגעה למקור הבעיה אינה פשוטה, ודורשת מגוון בדיקות ותשאול רחב. במיוחד עם כאבי גב תחתון שיכולים לצוץ מבעיות במערכות שונות בגוף. החל מדלקות ועד בעיה מבנית.
בנוסף, יתכן שכאב גב תחתון או מותני יגרם מדלקת באזור הגב התחתון, אך גם מדלקת באזור מערכת העיכול או מערכת הרביה אצל נשים. הממצאים יכולים להוביל לטיפולים שונים לגמרי.

טיפולים בכאב ללא צורך בניתוח

עד היום אמרו לכם כי טיפול בכאב גב תחתון חייב להיות טיפול כירורגי? כנראה שלא יצא לכם להתנסות בטיפול במרפאות כאב שונות בפריסה ארצית. מרפאות כאב הן מרפאות שנוסדו כדי למנוע מכם להגיע למצב שבו אתם תצטרכו לעבור ניתוח. כמובן שאם לא תהיה ברירה, תצטרכו לעבור ניתוח כדי לשים סוף למטרד. אך מה שאתם צריכים לדעת זה שהמרפאה הזאת תאפשר לכם לקבל טיפולים קצת אחרים. אולי תמצאו את עצמכם תוך זמן קצר במקום שבו לא תצטרכו לעבור ניתוח שמביא איתו החלמה ארוכה. גם אם הפתרון יאפשר לכם חזרה מוגבלת לשגרה יכול להיות שזה יהיה עדיף.

פתרון שימנע את הפעם הבאה

אז מה כל כך מיוחד בטיפול שאתם מקבלים במרפאות כאב? שמדובר על טיפול שאמור למנוע את הפעם הבאה שבה יכאב לכם. כאב זה דבר טבעי, אך השאיפה שלכם תהיה שלא תצטרכו להתמודד עם כאבי גב תחתון בעתיד. טיפול בכאב גב תחתון בדומה לטיפול בדורבן בעקב במרפאות כאב יהיה טיפול שחושב גם על העתיד. זה שהיום לא יכאב לכם זה מעולה, אך האינטרס הוא שלא תצטרכו להתמודד עם כאבים גם בעתיד. זוהי הדרך הבטוחה לאפשר לכם שגרת חיים נורמטיבית מבלי שתצטרכו לעשות ויתורים. מי שמשלים עם כאבי גב תחתון ורואה אותם חלק מחייו טועה טעות גדולה. בואו לשים סוף לכאבים בגב התחתון שמטרידים אתכם לא מעט!

מרגיש חוסר איזון / כאב? לחץ על הדמות ואבחן מה הבעיה