כאבים בצוואר ובראש

אורח החיים המודרני לא מיטיב במיוחד עם הגוף שלנו. חוסר בפעילות גופנית ובמיוחד ישיבה במשך שעות ארוכות בתנאים שאינם מתאימים לגב ולצוואר גורמת ללא מעט כאבי גב, שכמות תפוסות וגם כאבים בצוואר ובראש. לא תמיד אנחנו מודעים לכך שכאבי צוואר וראש קשורים זה לזה. אל כאב הראש אנו מתייחסים בנפרד ולא בהכרח קושרים אותו עם צוואר תפוס. כאב בצוואר יכול לגרום גם לכאבי ראש מצד אחד וגם כאבים בעמוד השדרה ובאזורים תחתונים של הגב מצד שני. במרפאות אלטרנטיבה תראו עד כמה בגוף שלנו הכל קשור להכל.

מקור אחד לבעיות שונות ומספר מקורות לבעיה אחת

ברפואה המערבית הרגילה נוטים להתייחס לכל איבר בגוף בנפרד ולא יוצרים, לדוגמה, את הקשר בין כאבים בצוואר ובראש לכאבי ברכיים. כך, טיפול בכאבי צוואר וראש יהיה אחד ואילו טיפול בכאבי ברכיים יהיה שונה לחלוטין. ברפואה המשלימה הגישה היא שהגוף הוא מערכת אחת שכל חלק בה משפיע על החלקים האחרים. כך, כאבים בעמוד השדרה בהחלט יכולים להשתפר בעקבות טיפול בכאבי ברכיים ובוודאי בעקבות טיפול לכאבים בצוואר ובראש. תפקוד לקוי של איבר אחד גורמת לכך שאינו מבצע את תפקידו היטב ויש לכך השלכות על המערכת כולה. כך, תופעה או בעיה מסויימת יכולה לנבוע ממקורות שונים ומקור אחד יכול לגרום למספר בעיות. לכן חשוב מאוד האבחון ומציאת שורש הבעיה.

שילוב טיפולים לשיפור משמעותי וארוך טווח

בגלל הקשר העמוק בין האיברים והאזורים השונים בגוף, טיפול בכאבים בצוואר ובראש או טיפול בכאבי ברכיים יכולים להשפיע על מגוון אזורים, במיוחד אם זהו טיפול המורכב משיטות שונות. במרפאות אלטרנטיבה משלבים מגוון שיטות מהרפואה המשלימה, ולא רק השיטות העתיקות והמוכרות מהמזרח אלא גם שיטות מערביות חדישות. כאבים בצוואר ובראש יכולים להשתפר פלאים עם שיטות כמו טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים המזרים דם לאזור ומפחית דלקות, טיפול בגלי הלם המשחררים אזורים תפוסים וכן שיטות עבודה כמו פיזיותרפיה ותרגילים לאזור. כל אלה יחד ייצרו שינוי משמעותי ויהוו יחד טיפול עשרת אלפים לגוף כולו במקום טיפול בכדור לכאבי צוואר וראש אותו ניתן להשוות לתיקוני פחחות…

מטפלים מנוסים ומומחים בתחומם

אם מבחר כה רחב של שיטות טיפול במקום אחד יוצר בכם ספק לגבי איכות ויסודיות הטיפול, הסירו כל ספק מליבכם. במרפאות אלטרנטיבה מועסקים מטפלים מנוסים ומומחים בתחומם. כל מטפל אמון רק על סוגי הטיפולים אותם למד באופן רשמי וצבר בהם ניסיון. שיתוף פעולה מלא בין מטפלים מקצועיים בתחומם מאפשר לספק למטופלים פתרון מצוין לטוח ארוך.

מרגיש חוסר איזון / כאב? לחץ על הדמות ואבחן מה הבעיה