טיפול בתסמונת התעלה הקרפלית

ישנן לא מעט בעיות רפואיות שהרפואה הקונבנציונלית לא מצליחה לפתור באופן מוחלט ושהפתרון המוצע שהוא פעמים רבות ניתוח מתגלה כלא יעיל או עוזר באופן זמני. אחת הבעיות האלה היא תסמונת התעלה הקרפלית. טיפול בתסמונת התעלה הקרפלית שמגיע מתחום הרפואה המשלימה, כמו גם טיפול בכאבים בכפות הידיים והרגליים שלא ברור מהו מקורם, מתגלה במקרים רבים כיעיל וגם פשוט יותר. מגוון הטיפולים מתחום הרפואה המשלימה שמציעות מרפאות אלטרנטיבה מסייעים במתן מענה למגוון רחב של מצבים או בעיות רפואיות.

כאבים בשורש כף היד? יש לרדת לשורש הבעיה!

טיפול בתסמונת התעלה הקרפלית או טיפול בבעיות בעמוד השדרה שמציעה הרפואה הרגילה נותן לרוב מענה לתסמין ולא לשורש הבעיה. כל טיפולי הרפואה המשלימה, לעומת זאת, מתבססים על העיקרון של ירידה לשורש הבעיה. באבחון מתגלה ששורש הבעיה פעמים רבות אינו קשור לסימפטום. כך, טיפול בתסמונת התעלה הקרפלית, בין אם זהו דיקור יפני, דיקור סיני או טווינא בהם מתמחות מרפאות אלטרנטיבה, יכול להיות דומה לפריצת דיסק טיפול והדגש בטיפול יהיה בכלל על אזור אחר לגמרי או מערכת פנימית בהם התגלה חוסר איזון.

לטפל בבעיה אחת ולפתור בעיה נוספת

בגלל האבחון המעמיק שיורד לשורש הבעיה, טיפול בתסמונת התעלה הקרפלית בשיטות אלטרנטיביות פותר פעמים רבות בעיות נוספות כמו בעיות בעמוד השדרה, בעיות עיכול, עייפות ועצבנות. מומחי מרפאות אלטרנטיבה לא מתחילים בטיפול בתסמונת התעלה הקרפלית או כל בעיה אחרת לפני שברור להם מהם האזורים עליהם יש לעבוד, אזורים או איברים בהם ישנה תקיעות אנרגטית והאנרגיה לא זורמת כפי שצריך. המרפאה מציעה סוגים שונים של טיפול כך שכל אחד יכול לבחור את סוג הטיפול שמדבר אליו יותר.

טיפול בגלי הלם? לא להיות בהלם

למרפאות אלטרנטיבה מגוון טיפולים המוצעים כפתרון לבעיות שונות. חיפשתם בגוגל פריצת דיסק טיפול ולא השתכנעתם מה הטיפול היעיל ביותר? ניסיתם כבר מגוון טיפולים לבעיות בעמוד השדרה ודבר לא עזר? במרפאות אלטרנטיבה מוצעים לכם במקום אחד מגוון טיפולים, מן המזרח והמערב, החל מדיקור יפני ועד טיפול בגלי הלם. דיקור סיני יכול לעבוד מעולה אצל מטופל אחד בתור טיפול בתסמונת התעלה הקרפלית בעוד אצל אחר דווקא פיזיותרפיה מערבית תעבוד טוב יותר. כל שנשאר לכם הוא לא לוותר, לא לקבל את הכאבים כעובדה מוגמרת. במרפאות אלטרנטיבה תקבלו טיפול בתסמונת התעלה הקרפלית, טיפול בכאבים בעמוד השדרה ועוד כשלרשותכם עומדות מספר אלטרנטיבות והבחירה בידכם.

מרגיש חוסר איזון / כאב? לחץ על הדמות ואבחן מה הבעיה