התוכנית של ד”ר אוז – פולסים מגנטיים

טיפול בדלקת בברך ושחיקת סחוס בברך עם פולסים אלקטרומגנטייים

סוף לכאבים ולבעיות הבריאות באלטרנטיבה!

• טיפול בפולסים מגנטיים, ללא תרופות וניתוחים
  • שיקום תאים פגומים והחזרת הגוף לתפקוד תקין
  • עוזר לכאבי שלד ושריר, כאבי מפרקים, כאבי גב ומחלות רבות נוספות

אלטרנטיבה הינה מרפאת כאברב תחומית עם ניסיון טיפולי ומוניטין של 37 שנים. מרפאות אלטרנטיבה כוללות מספר מרפאות משנה – מרפאת כאב, רפואה משלימה, רפואה סינית ורפואה יפנית.
מומחי אלטרנטיבה הם מהמובילים בתחומם המטפלים באלפי לקוחות בהצלחה רבה.
למרפאת אלטרנטיבה שני סניפים: מרפאת אם בחולון שהינה אחת ממרפאות הכאב והרפואה המשלימה הגדולות בארץ, ושלוחה נוספת ברעננה.

הסרטון הבא (6:57 דק’) לקוח מתוך תוכנית האירוח של ד”ר אוז (The DR. Oz Show), גורו הבריאות האמריקאי, ובו נראה כיצד טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים ישימו קץ לכאבים ולבעיות הבריאות וישפרו את מצבכם הבריאותי! ללא זריקות וללא ניתוחים!

“אתם לא חייבים לחיות יותר עם כאבים, אפשר לרפא את הכאבים הכרוניים, ללא תרופות! ללא ניתוחים! היום אנחנו משנים את הטיפול הרפואי. הטיפול הרפואי החדש שהרופא שלך עדיין לא שמע עליו השדה המגנטי שעוטף אותך נכנס עמוק לתוך הגוף שלך. האם זו מהפכת הריפוי שכולנו חיכינו לה? האם זה אמיתי?

ד”ר דילרד: “זהו מחקר חדש ופורץ דרך”
ד”ר אוז חוקר – זו הדרך שבה נשנה את ההתייחסות לטיפול הרפואי.
ד”ר אוז: אני נלהב מהתוכנית היום יותר מכל תוכנית שעשינו בעונה הזו, מאחר והיום אנו משנים את הפרקטיקה של הרפואה! ואתם תעזרו
אם ניסיתם את כל הטיפולים כדי להקל על כאבי הגב, כאבי הצוואר, כאבי הרגליים, כאבי ארטריטיס, אז זו התוכנית בשבילכם.
קיים טיפול מהפכני להבראת כאבים שמעט רופאים מכירים, מאחר וזה לא כדור חדש או ניתוח, זהו טיפול המשתמש במגנטים נעים, גלים אנרגטיים המשנים את הדרך בה הגוף שלכם מתמודד עם הכאב.
שימו לב מה גילינו– אולי אתם לא מודעים לכך ובוודאי לא מרגישים את זה, אבל בתוך כל אחד מאיתנו יש “סופות חשמליות” משתוללות, תנועות וזרמים ביולוגיים השולטים בכל תא, בכל עצב, בכל שריר, בכל מחשבה, איך אתם חווים הנאה ואפילו איך אתם חווים כאב. מה אם הייתם יכולים לרתום את הכוחות הללו בתוככם כדי להרגיש טוב יותר, לישון שינה ערבה יותר, והכי מדהים: לרפא את הכאבים הכרוניים שלכם? זו ההבטחה של טיפול במגנטים – משתמשים בכוח של אנרגיית המגנטים כדי לסדר מחדש את הזרמים החשמליים באזורים בהם אתם מרגישים את הכאב כדי להקל ולרפא את הבעיה.

ה- FDA (US Food and Drug Administration – מנהל המזון והתרופות האמריקאי) כבר אישר את הטיפול בפולסים אלקטרו מגנטיים לרפא שברים קשיי ריפוי, לרפא דיכאון קשה וכעת לטפל גם בכאבים שלאחר ניתוח ובנפיחויות. זה נשמע כמו מדע בדיוני אבל האם הטיפול במגנטים הוא אמיתי? האם אנחנו סוף סוף לפני פריצת דרך משמעותית להפחית ואפילו להעלים כאב?

ד”ר אוז: כדי להבהיר: אנחנו לא מדברים על טיפול במגנטיים סטטים כמו אלו שאתם מדביקים על המקרר, זהו טיפול בשדות אלקטרו מגנטיים פועמים, זהו פולסים של אנרגיה.
ד”ר דילרד הוא מומחה עולמי המתמחה בכאב מבית החולים פרזבטריאן (ניו יורק), ד”ר דילרד, האם הדבר הזה הוא אמיתי? איך טיפול במגנטים יכול לרפא כאב?

ד”ר דילרד: הפולסים האלקטרו מגנטיים משפיעים על תאי העצב, שהם תאים המושפעים מחשמל, והשדות המגנטיים יכולים להשפיע על תפקוד התאים ולהרגיע אותם, ללא שימוש בתרופות שאנשים רבים מתרגלים אליהן, הטיפול מגביר זרימת דם לאזור ועוזר לריפוי.

ד”ר אוז:
אתה מטפל בפציינטים רבים, כשמגיעים אליך ומבקשים תרופות או זריקות או ניתוחים איך אתה משכנע אותם שמגנטים זהו פתרון טוב יותר?

ד”ר דילרד:
אני בעצם לא חייב לשכנע אותם, רוב הפציינטים שלי הסובלים מכאבים, נמאס להם מתרופות, ממורפין וממשככי כאבים, נמאס להם מזריקות, שאת זה גם אני מיומן לתת להם, רבים מהפציינטים שלי, ותזכור: אחד מכל שלושה אמריקאים סובל מכאב כרוני, אחד מכל שלושה, רבים מהפציינטים שלי רוצים לנסות משהו אחר מאשר תרופות, זריקות וניתוחים מיותרים, אני בעצם לא חייב לשכנע אותם, הם רוצים לנסות משהו אחר.

ד”ר אוז:
אוקיי, זה מאוד חשוב ואני רוצה שתבינו את זה היטב, זהו ההסבר שהמחקר הרפואי מספק על טיפול בפולסים מגנטיים ועל כיצד הם משפיעים על הגוף בתוך המזרון ישנם כוהלים אלקטרוניים וכאשר החשמל עובר כאן הוא יוצר פולסים אלקטרו מגנטיים שנכנסים לגוף ומדברים ולוחשים לשבעים וחמישה טריליון תאים והאנרגיה נכנסת עמוק לתוך הגוף, למקומות שמשחות וטיפולים אחרים לא מצליחים להגיע.
למשל באזור עמוד השדרה, באזור האדום הכואב הזה, כאשר השדות המגנטיים פעילים זה משפיע על היונים ועל החלקיקים הטעונים בגוף, יש שם פרוטאינים ויש שם אותות חשמליים והם מסדרים את זה כך שהנויטרונים החיוניים נכנסים לאיבר ובנוסף מסדרים את אספקת הדם, כדוריות הדם האדומות מגובבות אחת על השנייה כמו ערימה של מטבעות, דבר שלא צריך להיות, וכשעוברים פולסים אלקטרו מגנטיים זה פותח את כלי הדם ואז הכדוריות אינן מגובבות יותר וזה יוצר ריפוי עמוק על ידי אספקת חמצן סדירה יותר ועמוקה יותר, אתם לא רק מרגישים טוב יותר, מצבכם הבריאותי טוב יותר!