טיפול בכאבי גב חזקים

הגב הוא אחד האיברים והאזורים החשובים בגוף. הגב הוא הסנטר שלנו גם מבחינת מבנה הגוף- הוא מחבר בין אזורים עליונים ותחתונים וגם מבחינה עצבית- דרכו עובר מרכז העצבים של הגוף. לכן לפגיעה בגב יש השלכות רבות על תפקוד הגוף כולו כמערכת בנוסף לסבל שישנו בכאבי גב. לכן, טיפול בכאבי גב חזקים הוא חשוב מאוד ויש למצוא את הדרך היעילה ביותר לטיפול

כאבי גב ממגוון רחב של גורמים

כיוון שהגב הוא אזור מורכב מאוד הכולל את חוליות עמוד השדרה, שרירים וגם ריכוז גדול של עצבים בחוט השדרה, כאבי גב יכולים להיות קשורים לסיבות רבות. לעיתים זהו כאב ספציפי שנובע מתנועה לא נכונה או הפעלת עומס גדול מדי על הגב ברגע מסויים. לעיתים מדובר על תוצאה של גורמים רבים כמו דלקות, בעיה מבנית באזור החוליות הגבוהות שכנראה תוביל לכאבים בצוואר ובשכמות או בעיה באזור עצמות האגן, לעיתים מקור הבעיה הוא בכפות הרגליים והכאב מקרין עד לגב. לכן כשמדובר על הגב אסור לשחק. חובה לעבור אבחונים מקיפים עד שנמצא מקור הבעיה כפי שנעשה במרפאות אלטרנטיבה.

אבחון נכון הוא המפתח לטיפול יעיל

מרפאות אלטרנטיבה מבוססות על הגישה שטיפול יעיל מתחיל באבחון טוב ומקיף, במיוחד כשמדובר על טיפול בכאבי גב חזקים, אך גם טיפול בכאבי צוואר או טיפול בכאבי שרירים. מקור הבעיה שמביא לכאבי גב כנראה קשור גם לתופעות ובעיות נוספות ולכן בכדי להביא לתוצאה הטובה ביותר חשוב לערוך אבחון יסודי. האבחון נעשה על ידי בדיקות שונות המצביעות על הגורם לבעיות. כך ניתן לבנות טיפול בכאבי גב חזקים שיהיה מקיף ולאורך זמן.

שיטות טיפול ממזרח למערב

במרפאות אלטרנטיבה משלבים בין שיטות טיפול עתיקות מן המזרח כמו דיקור סיני, טווינא, שהיא פיזיותרפיה סינית או דיקור יפני שיכול להיות יעיל מאוד בטיפול בכאב גב חזקים או כאבים בצוואר ובשכמות, יחד עם שיטות מערביות חדשניות המבוססות על גילויים חדשים וטכנולוגיה כמו טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים, טיפול בגלי הלם, רפואת תדרים ועוד. השילוב בין מספר שיטות כאלה יחד עם עבודת פיזיותרפיה ותרגילים מתאימים וכן התאמת נעליים אורטופדיות אם נדרש יביאו לשיפור מרחיק לכת וארוך טווח

לסיכום, בין אם אתם מחפשים טיפול בכאבי שרירים שיהיה יעיל, טיפול בכאבי גב חזקים או כל בעיה אחרת, מרפאות אלטרנטיבה יבנו לכם טיפול משולב המבוסס על שיטת שונות וזאת לאחר אבחון וגילוי שורש הבעיה.

מרגיש חוסר איזון / כאב? לחץ על הדמות ואבחן מה הבעיה