h

טיפול בגלי הלם לדורבן

טיפול בגלי הלם לדורבן נחשב לאחד מן הטיפולים האפקטיבים ביותר אשר נמצאים ביום בתחום הרפואה. גלי הלם לדורבן הינו טיפול פשוט ובלתי פולשני, אשר מבוסס על מכשיר ייחודי ומתקדם אשר מפיק גל אקוסטי בעל עוצמה גבוהה במיוחד, אשר חודר אל הרקמות במקום, ומטפל ברקמות הספציפיות בין 2,000 ל-4,000 פעמים בכל טיפול. כמו כן, טיפול בגלי הלם לדורבן דורש ידע והתמחות מקצועית, כך שמומלץ להקפיד על רופא מומחה אשר מבצע את התהליך. מרפאת אלטרנטיבה הינה מרפאה מקצועית אשר מעניקה טיפול בגלי הלם לדורבן, טיפול בגלי הלם, טיפול בדורבן בגלי הלם, ומתמחה בטיפול ייחודי של גלי הלם לכאבים ומחלות שונות בגוף האדם. 

המטרה של טיפול בגלי הלם

המטרה העקרית של טיפול בגלי הלם היא להעניק למטופל הפוגה מהכאבים, ולשקם את יכולות התפקוד והתנועה של המפרק הפגוע. בשנים האחרונות, טיפול מסוג זה הפך לנפוץ ואפקטיבי במיוחד, זאת בעקבות השיפור הניכר והמהיר אשר תורם להאצה משמעותית של תהליך הריפוי הטבעי של הגוף. טכניקה ייחודית ומתקדמת זו, אשר קיימת בתחום האורתופדיה, מסוגלת למעשה להעניק מענה מהיר ויעיל לכאבים כרוניים שונים. טיפול מתקדם זה, למעשה משמש כתחליף ראוי ואפקטיבי לזריקות, תרופות וניתוחים, כאשר היתרון המהותי ביותר שלו הוא כי הוא אינו חודרני ופשוט יחסית. 

טיפול בדורבן באמצעות גלי הלם

טיפול בדורבן בגלי הלם מתבצע באמצעות מכשיר ייחודי ומתקדם אשר מפיק גלים אקוסטים שחודרים אל הרקמות ולמעשה מעוררים את האזור הספציפי לחידוש תהליך הטבעי של הגוף לריפוי. כמו כן, הטיפול מגביר את זרימת הדם במקום, כך שגורמי הדלקת למעשה מפרקים את הרקמות הפגועות, ובכך נבנת רקמה חדשה ובריאה. בנוסף, הטיפול מעניק הקלה מיידית בכאב, ונחשב לטיפול אפקטיבי במיוחד. מרפאת אלטרנטיבה הינה מרפאה מקצועית אשר מעניקה מגוון רחב של פתרונות. המרפאה הינה בעלת שלושה מרפאות משנה, מרפאה לרפואה סינית עתיקה, מרפאת כאב, ומרפאת רפואה משלימה. 

גלי הלם הינם למעשה גלים בעלי אנרגיה גבוהה במיוחד, אשר נשלחים במהירות שיא של עד כ-20 פעמים בשנייה. מדובר בגלים ייחודים אשר מתאפיינים ברמת כושר חדירות גבוהה במיוחד, אשר מגיעה עד כ – 35 מ״מ מתחת לפני העור, היישר אל האזור המטופל.

מרגיש חוסר איזון / כאב? לחץ על הדמות ואבחן מה הבעיה

סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ