ורדה אקלר מספרת על הטיפול בדורבן ברגל אותו קיבלה במרפאה

AchilesDesktop

מכתבה של ורדה

“לכבוד המכון האלטרנטיבי בניהולו של מר משה,
ברצוני להביע בזאת את הערכתי ותודתי ליחס והטיפול שקיבלתי עם הגעתי למכונכם. למכון הגעתי לאחר תקופה ממושכת שבה סבלתי מדורבן בכף רגלי, מלווה בכאבים עזים שהשפיעו על אורח חיי.

לאחר נסיונות רבים בכל מיני דרכים לפתרון הבעייה לא נמצא מזור לכאביי. למכונכם הגעתי לאחר המלצה מחברה שסיפרה על הטיפול האלטרנטיבי לדורבן, אציין שהגעתי לטיפול סקפטית לחלוטין. קיבלתי טיפול בגלי הלם טיפול שהשפיע באופן מיידי, הקל על הכאב ושינה את חיי!!

הצוות המסור ובעל תודעת השירות העצימו את חוויית הטיפול לה זכיתי במכונכם.

בברכה,

ורד אקלר טלפון 050-6791916

סיפור מקרה

ורדה הגיעה למרפאה כשהיא סובלת מכאבים עזים בעקב כף הרגל. הכאבים הקרינו לחלקי כף הרגל האחרים אך התרכזו בעיקר באיזור העקב ובקשת הפלנטרית. תופעה זו מכונה בשם דורבן העקב או דורבן ברגל.

ורדה ניסתה מספר סוגי טיפולים טרם הגעתה למרפאה, אך טיפולים אלו לא צלחו והכאבים בכף הרגל המשיכו באופן כזה שהשפיע על תפקודה היומיומי. ורדה נאלצה לוותר על פעילויות שונות ונאלצה לצרוך משככי כאבים שיקלו על הבעיה. כשהגיעה ציינה ורדה כי היא סקפטית, אך המלצה של חברה הביאה לכך שאזרה מוטיבציה לפנות למרפאתנו.

אבחון ובדיקה של כף הרגל

באבחון נתגלו נקודות כאב בכף הרגל עם רגישות רבה בקשת הפלנטרית, המשתרעת מאיזור האצבעות ועד כף הרגל. בנוסף היה קושי בדריכה בכף הרגל ונקודה רגישה במיוחד למגע בעקב. בדיקת אורכי הרגליים העלתה כי אורכי הרגליים שוות ואין השפעה של עמוד השדרה מבחינת הקרנת כאבים אל כף הרגל.

המסקנה היתה: מדובר במקרה קלאסי של דורבן בכף הרגל.

מהלך הטיפול

ורדה קיבלה טיפול בגלי הלם לדורבן, מספר הפעימות השתנה מטיפול לטיפול. מפעם לפעם הרגישות בכף הרגל פחתה, מה שהעיד על מגמת שיפור מהירה במצב הדלקתי של כף הרגל.
טיפול בגלי הלם ממוסס את ההסתיידויות שמופיעות בכף הרגל, מעודד זרימת דם ויוצר תגובה אנטי דלקתית מהירה יותר, שגורמים לריפוי מהיר יותר של רקמות כף הרגל והעקב.

בנוסף קיבלה ורדה טיפול משולב ששילב עבודה ידנית ולחיצות על איזור כף הרגל והשרירים הסמוכים בכף הרגל, לרבות פיזיותרפיה מיוחדת וחימום מקומי.

מרכיב נוסף היה טיפול מתקדם בפולסים אלקטרומגנטיים על מנת לעזור לרקמות כף הרגל בהחלמה ועידוד חילוף החומרים הבינתאי באיזור העקב.

לאחר טיפול קצר ורדה דיווחה על הקלה ולאחר מספר טיפולים הבעייה נפתרה.