h

סודות הדיאטה

דיקור סיני להרזיה
דיקור סיני להרזיה

אנחנו באלטרנטיבה גילינו את הסוד שיגרום לך להרזות.

את בוודאי כבר מאוכזבת מטריליון דיאטות, כדורים, תרסיסים והבטחות אך הפעם מדובר במספר צעדים פשוטים (זה יותר פשוט ממה שזה נראה…) שיגרמו לך לרדת במשקל לאורך זמן להרגיש קלה יותר, פחות נפוחה, לשפר את איכות החיים שלך ובכלל להרגיש עירנית ואנרגטית.

צעד ראשון: מערכת עצבים רגועה – לחץ ועצבים לא עושים טוב לדיאטה..
כאשר מערכת העצבים שלך אינה רגועה קורים שני דברים:

1. את מחפשת בכל רגע אפשרי מאכלים ש”ירגיעו אותך”. אפשר לקרוא לזה גם בשם אכילה רגשית. המתוק מנחם. אך רק לאותו רגע. לאחר מכן באות נקיפות המצפון, האכזבה והכעס העצמי .

2. הגוף עסוק בהתגברות על הסטרס ומערכת חילוף החומרים אינה מתפקדת. הדבר נובע מחוק פיזיקלי שבו הגוף תמיד מפנה משאבים רבים ומבזבז אנרגיה ניכרת על התגברות על מצבי מועקה ומתח נפשי, וזאת על חשבון הפעילות הפיזיולוגית הרגילה הכוללת פירוק שומנים, פינוי רעלים מהכבד ותפקוד נאות של בלוטת התריס.

הטיפ שלנו: הליכה מהירה או פעילות אירובית למשך 45 דקות כשלוש פעמים בשבוע ירגיעו את המערכת.

הצעד השני : שינה טובה ומספקת. איך ישנת בלילה ?
כאשר הגוף סובל ממחסור בשעות שינה לא תיתכן ירידה במשקל וגרוע מזה… תהיה עלייה משמעותית במשקל. למה ? התאים והבלוטות אינם מתפקדים והגוף עייף מלפרק את תרכובות המזון. בנוסף, סביר להניח שאת עייפה ומחפשת בכל רגע נשנושי פחמימות למינהן כגון בצקים, עוגיות, קפה על חלב ומתוקים שיעזרו לך להתעורר !!

הטיפ שלנו: שעות שינה קבועות, לא יאוחר משעה 22:30 בערב. ישום הטיפ הזה בשילוב השיטה היחודית של סוף ההרזייה לאיזון מערכת העצבים, יחזירו לגופך את השקט ואת איכות השינה שנפגמה.

הצעד השלישי : חומציות בקיבה ובמערכת העיכול – קורה לך שאת מסיימת לאכול ומייד מרגישה רעב ?
אותה תחושה של “חור בבטן” גורמת לך לאכול עוד ועוד ללא סיבה וללא צורך אמיתי… התופעה מתרחשת בעיקר עקב חומציות בקיבה ובמערכת העיכול. במצב כזה ייתכנו לפעמים סימנים נלווים כגון צרבת, פצעים (או “אפטות” ) בפה, חומצות העולות מעלה עד לושט ולגרון.

הטיפ שלנו: להמעיט במאכלים חומציים כגון קפה, מטוגנים, לחם לבן וגבינות שמנות ולהרבות במאכלים בסיסיים (למשתתפות בתוכנית סוד ההרזייה תינתן האינפורמציה המדוייקת) .

בדקת כבר את בלוטת התריס ?
בטח כבר שמעת על זה או אפילו אמרת את זה בעצמך: “אני עושה הליכה 4 פעמים בשבוע, “קורעת את עצמי” בחדר הכושר,ועדיין לא יורדת במשקל. את יכולה להמשיך לגמוא קילומטרים רבים במסלול ההליכה השכונתי ולדווש שעות על אופניים… אם הבלוטה אינה מאוזנת המשקל עלול להיות “תקוע” במשך חודשים ללא התקדמות!

הטיפ שלנו: לבקש מרופא המשפחה בדיקת דם הבודקת שני ערכים: T4, TSH ולבדוק מה מצבה של הבלוטה!!

אלו הם הצעדים הבסיסיים שיעזרו במידה מסויימת לרזות, אך קשה ולא ניתן ליישמם לבד ! את זקוקה להדרכה ולטיפול ולמסגרת עם מומחה מקצועי.

לאחר שבדקנו וניסינו עשרות דיאטות, מצאנו את הדרך שתאפשר לך:

  • להיפתר מנוזלים עודפים ומנפיחויות
  • להימנע מאכילה רגשית
  • לרדת במשקל עם תוצאות יציבות לאורך זמן
  • להתגבר על חילוף חומרים איטי בגלל בלוטת תריס שאינה מאוזנת
  • להרגיש שבעה לאורך זמן

אלפי נשים כבר ניסו והבינו את הסוד. שילוב של מספר שיטות יחודיות בתוכנית ההרזייה היחודית של אלטרנטיבה יגרמו גם לך להוריד במשקל ולהיות רגועה ואנרגטית.

בואי ונגלה לך את הסוד. התקשרי עכשיו 03-5054594 או לחצי פה לקבלת פרטים נוספים על התוכנית

 

סוד ההרזייה

שיטת סוד ההרזייה היא לא דיאטה , אלא שיטה טיפולית ושינוי באורח חיים לרוצים לרזות לאורך זמן ולהרגיש בריאים ואסתטיים יותר . כל החלטה להיראות טוב (ולשם כך יש צורך בתיקון מידות הגוף וביצוע דיאטה) היא דרך ברוכה, אך חייבת להתקבל ברמת ההכרה. כלומר, הצלחת התהליך צריכה לבוא קודם כל מהראש!. השיטה דוגלת בתפישה חשיבתית שונה לגבי תזונה ואורח חיים בריאה ובתיקון הרגלי אכילה פסולים.

דיאטה – למה צריך את זה בכלל ?
הסיבות השכיחות הן גנטיקה ,מתחים ואיזון קלורי לא תקין (כמות הקלוריות הנכנסת גדולה מכמות הקלוריות הנשרפת בפעילות). על מנת שנרד במשקל חייבים לקרות שני דברים בסיסיים:

א) איזון בכמות הקלוריות הנכנסות והיוצאות.

ב)חילוף חומרים תקין, כולל הוצאת רעלים ופסולת.

ברור גם שאם שני אנשים יאכלו אותה כמות של אוכל במדוייק, אחד ירזה והשני פחות אם בכלל. הסיבה? מטבוליזם וחילוף חומרים שונים. לכן אנשים מסויימים צריכים לעשות דיאטה.

דיאטה – סוד ההרזייה
דיאטה בשיטת סוד ההרזייה משלבת מספר מרכיבים כדי לגרום לשינוי בחילוף החומרים ובנוסף גורמת להרגיש אנרגטי ואסתטי יותר. השיטה אף עוזרת להתגבר על צלוליטיס ושומן במקומות הנכונים. כמובן שחשוב לשלב פעילות גופנית.

דיאטה סוד ההרזייה – עקרונות השיטה
התוכנית מבוססת על:

  • דיאטה לירידת היקפים ושריפת שומן (ללא איבוד מסת שריר) בשילוב פעילות גופנית
  • שאלון בריאותי לאיבחון סיבות ההשמנה ונטיית המטופל/ת לאוכל מתוק או מלוח (כמיהה למלוח גורמת לעצירת נוזלים ובצקת ואחראית לצלוליטיס; סוכר גורם להתמכרות למתוק ולפחמימות)
  • דיאטה בשיטת סוד ההרזייה תוכנית תזונתית אישית: תוכנית בסיסית מומלצת לשלושה חודשים ותוכניות המשך לשמירה (קיימת גם תוכנית קצרה של 6 מפגשים).
  • בתוכנית ניתן לשלב גם דיקור סיני או בגוף לאיזון ודיכוי תיאבון (לא חובה).
  • דגש מיוחד בתחילת התוכנית על ניקוי רעלים ופסולת DETOX: המטרה היא לנקות את הכליות, הכבד ומערכת העיכול ולטפל בעצירות, אם יש כזו. ניקוי רעלים בונה גם מערכת דם בריאה – דבר שגורם לשיפור מראה העור.

כיצד מתבצעת תוכנית הדיאטה ?

  • תה צמחי מיוחד לניקוי רעלים מהכבד ומהכליות (התה אינו משלשל).
  • פורמולת אנרג’י המבוססת על אנזימים מיוחדים, אשר גם הם תורמים לפירוק טוב יותר של חלבונים ופחמימות,לדיכוי תיאבון והגברת האנרגיה.
  • פורמולת ‘מדיקל דיאט’ המכילה אל-קרניטין, המשמש לשריפת שומנים מוגברת, B5 + B6 להרגעה ואיזון הגוף, המינרל כרומיום וג’ימנמה לאיזון רמת הסוכר. בנוסף, הפורמולה מכילה סירפד וצמחים נוספים.

מטרת הפורמולות היא להגביר את המטבוליזם (שריפת השומנים) ואת דיכוי התיאבון בגוף.

למי מיועדת דיאטה סוד ההרזייה ?
לכל מי שנכשל/ה בעבר ורוצה לרזות לאורך זמן ולהיראות אסתטי יותר.

לסובלים מבעיות בריאות, לחץ דם גבוה, כולסטרול, עייפות רבה וחוסר אנרגיה ,כאבי פרקים ,בעיות עור שונות ,קנדידה* ופטרת

*הסימנים לקנדידה: עייפות ,תשישות, תשוקה למזון מתוק, יובש בפה, חולשת מערכת החיסון (התהוות של פטריות ציפורניים בעור ובוגינה), קושי בירידה במשקל, נשירת שיער ,גזים , נפיחות בטנית.

 

דיאטה – שיטות אלטרנטיביות

דיאטה טובה אשר באמת תצליח ותביא אותנו להוריד באופן קבוע ויציב ממשקלנו – זוהי משאלת ליבם של אינספור גברים ונשים בכל רחבי העולם. לשם כך פותחו עד היום אינספור שיטות הרזיה ודיאטות שונות, אשר מבטיחות ניסים ונפלאות, ולעיתים רחוקות מקיימות, אם בכלל. כך, הרבה מאוד אנשים מוצאים עצמם מאוכזבים מדיאטה כזו או אחרת וכל מיני שיטות הרזיה מופרכות אליהן התפתו, ומחפשים אחר פיתרון חדש ונוסף, אשר אולי סוף סוף יעבוד ויסייע להם להוריד במשקל באמת ובתמים.

עבור כל מי שמחפש אחר שיטה טבעית ומוצלחת להרזיה, שיטות אלטרנטיביות (רפואה אלטרנטיבית) הן כיום השם החם בתחום. שיטות אלו, הכלולות בענף הרפואה האלטרנטיבית, מסייעות לגוף בדרכים טבעיות ומוכחות, ומסייעות לכם לשנות את אורח החיים הכללי, ולהצליח לחיות נכון יותר, ובעקבות כך גם לרזות כמובן. שיטות אלטרנטיביות להרזיה ניתן למצוא לרוב. שיטה אחת מפורסמת יחסית (אם כי בהקשרים אחרים בדרך כלל) היא שיטת הדיקור הסיני. מרבית האנשים שמעו על דיקור סיני כשיטה לריפוי מבעיות אחרות, אך בפועל דיקור סיני מסייע לגוף להחזיר את האיזון הרצוי והנכון, לנקות רעלים ונוזלים שונים ובלתי רצויים, להיות רגועים ונינוחים יותר, ועל ידי כך גם להצליח ולרזות בסופו של דבר. הלחצים הרבים והשונים אליהם כל אחד ואחת מאיתנו נחשפים במסגרת החיים המודרניים והתובעניים כל כך שאנחנו חיים, משאירים רבים מאיתנו עם סוג של מועקה נפשית, כאשר דרך התמודדות מקובלת וידועה לכך היא אכילה. בנוסף, סדר יום עמוס אשר מונע מאיתנו פעמים רבות מלבצע פעילות גופנית סדירה, לבשל אוכל מזין וטרי וכד’ – גם אלו הן תופעות עימן יש להתמודד, כאשר הרגיעה והאיזון המושבים על ידי הדיקור הסיני מסייעים לנו רבות גם להצליח בדיאטה בסופו של דבר. בנוסף לדיקור הסיני,

דיאטה אלטרנטיבית עשויה לכלול גם דיקור יפני או דיקור ראש (הידוע גם בשנו YNSA) ודיקור אוזן – שיטות דיקור נוספות אשר נבדלות בניואנסים דקים כאלו ואחרים מהדיקור הסיני, ומסייעות ישירות להפחית את הכמיהה הנפוצה כל כך למאכלים מתוקים בקרב מטופלים רבים, כמו גם להקל על אותם מצבי חרדה, מתח ולחץ נפשי, המובילים אותנו מדי יום לתזונה לקויה ומשמינה.

שיטה אלטרנטיבית נוספת המשמשת רבות כסוג של דיאטה ומסייעת למטופלים רבים לרדת במשקל היא שימוש בצמחי מרפא. על פי שיטות ותורות סיניות עתיקות משמשים צמחי מרפא שונים למטרת ניקוי רעלים מהגוף, היפטרות מכל מיני נוזלים עודפים ובלתי רצויים וכד’ – כולן פעולות אשר עשויות בהחלט לסייע לנו במהלך הדיאטה שלנו, להקל עליה ולהעלות משמעותית את סיכוייה להצליח. כמובן שניתן לנקוט בשיטות אלטרנטיביות אלו גם במקביל לדיאטה כזו או אחרת בה כבר התחלנו. לכן כאמור, נקראות שיטות אלו גם רפואה משלימה, שכן אינם חייבות להחליף שיטות טיפול (או במקרה שלנו – דיאטות) קונבנציונאליות אחרות.

מדוע דיאטות נכשלות ?

אחת הכמיהות הנפוצות והמשותפות למיליוני אנשים בכל רחבי העולם היא הכמיהה להרזות – להתחיל במהלך דיאטה כזו או אחר, להתמיד בה ולא להפסיק עד שלא מגיעים ליעד הרצוי, הנמדד על פי רוב בכמות הקילוגרמים שמעוניינים להשיל. עם זאת, ברבים מן המקרים, נוחלים כל אותם אנשים הכמהים לרזות כישלונות צרופים, ואינם מצליחים להתמיד בדיאטה ולהגיע ליעדם המקורי.

מהן הסיבות לאחוזי הכישלון הגבוהים כל כך של דיאטה ?
תפריט לא פרקטי, התעלמות מהסיבות להשמנה ועוד … ניתן למנות סיבות רבות ושונות לכישלון דיאטה בקרב מטופלים כאלו ואחרים. למעשה, אם נראיין עשרים מועמדים שונים אשר ניסו לרזות אך נשברו באמצע הדיאטה, סביר להניח שנקבל לפחות עשרים סיבות שונות למצב. סיבה אחת נפוצה ביותר אשר נובעת מטעויות בסיסיות של הדיאטנית או מי שתכנן את ה דיאטה, היא פשוט תפריט לא פרקטי. אנשים רבים מחליטים להיכנס לדיאטה במלוא הכוח, בונים לעצמם תפריט רעב כזה או אחר, ואחר כך מתפלאים מדוע נשברו באמצע. אי אפשר לעבור ממצב של תזונה רגילה (ובדרך כלל אף תזונת יתר בלתי בריאה ומאוד טעימה…) ישירות למצב של תזונה מצומצמת ובריאה לחלוטין. מבחינה מנטאלית, הסיכויים להצליח ולהתמיד בתפריט דיאטה מסוג זה הינם נמוכים ביותר, עד אפסיים, לכן אין כל פלא כי המוני אנשים מנסים אך נשברים לאחר פרקי זמן קצרים. אי התמדה בתפריט הדיאטה או בשאר המטלות שהדיאטה מטילה עלינו (למשל –פעילות גופנית יומיומית וכד’..), דחייה מתמדת של תחילת הדיאטה (אנשים הנוהגים לומר לעצמם “מחר אתחיל בדיאטה”…)

התעלמות מבעיות נפוצות אך פחות “מפורסמות” דוגמת תת פעילות בלוטת התריס וכד’ – כל אלו הן סיבות מאוד נפוצות לכישלונות של דיאטות רבות מספור. אך במובן מסוים, רבות מהסיבות הללו כלל אינן סיבות – הן רק תופעות הלווי, הנובעות בראש ובראשונה מהתייחסות לא נכונה לכל המצב – אכילה והשמנת יתר, הם במרבית המקרים תוצאות ותופעות לווי של בעיה מנטאלית או נפשית כלשהי. לכן, לא ניתן להתייחס ולהתמקד רק בקלוריות, בתזונה ובפעילות הגופנית, בלי לנסות ולהתמודד עם הגורם לכל המצב – הנפש. יש לשאול את השאלות החשובות ביותר – מה גורם לי לאכול יותר מדי? האם האוכל בא אצלי כפיצוי על בעיה כזו או אחרת? אם כן – על מה? אצל מרבית האנשים הסובלים מבעיית השמנה, אכילת היתר נובעת בין השאר מרגשות יומיומיים של חרדה, ייאוש, חוסר סיפוק, מתח ולחץ נפשיים עמוקים וכד’. מדובר בתופעות המאפיינות כיום, בעולם המודרני, מיליוני אנשים שונים, כאשר חלקם בוחרים להתמודד עם המצב על ידי אכילה (“בוחרים” – במודע או שלא במודע…). לכן, רק התייחסות אמיתית למצב ממנו נובעת אכילת היתר, יכול להביא לפיתרון עמוק ומהותי של הבעיה.

 

כתבות נוספות
הסיבות העיקריות לכאבים ברגליים
חווים כאבים ברגליים, ואין לכם מושג מה אתם צריכים לעשות? עליכם לדעת כי אינכם נמצאים לבד.
כאבי ברכיים לאנשים עם מוגבלויות
טיפול בדורבן בעקב
במרפאת כאב אלטרנטיבית אלטרנטיבה מתמחים בטיפול בכאבים בכלל ובפרט בבעיית דורבן העקב, אבל בראש ובראשונה אנחנו מטפלים...בכם, בכל מטופל ומטופלת שמגיעים אלינו! זו גם הסיבה שאנחנו לא יכולים להצביע על טיפול אחד ויחיד שיפתור לכם את הבעיה: אנו מודעים לכך שמידת הצלחתו של התהליך הטיפולי...
סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ