דורבן ברגל טיפול

מרגישים כאבים חזקים באזור העקב בזמן דריכה על הרגל? מרגישים את הכאבים במיוחד בצעדים ראשונים לאחר שנת הלילה או לאחר עמידה ממושכת? יתכן מאוד שאתם סובלים מתופעה הנחשבת שכיחה (מה שלא מפחית כמובן מאי הנוחות והכאבים שהיא גורמת) שנקראת דורבן בקרסול או בעקב. דורבן נגרם כתוצאה מעומס יתר על אזור קשת כף הרגל. העומס נוצר בעקבות גורמים שונים כמו מנח לא נכון של כף הרגל על הקרקע, או משקל יתר המשנה את מרכז הכובד של הגוף והתארגנותו. התופעה גורמת סבל לא קטן אך במרפאות אלטרנטיבה ניתן לקבל דורבן ברגל טיפול שיחזיק לאורך זמן.

להתחיל את הטיפול מהתחלה

במרפאות אלטרנטיבה דורבן ברגל טיפול כמו גם טיפול בבעיות כמו כאבי גב ורגליים או כל בעיה אחרת מתחיל מההתחלה, כשההתחלה היא בירור מקיף ומעמיק על אורח החיים, תופעות או בעיות אחרות שישנן וכמובן בדיקות שונות שיצביעו על מקור הבעיה. אם ברפואה הקונבנציונלית דורבן בקרסול יטופל בכדי לפתור את הכאבים הספציפיים האלה, ברפואה המשלימה הטיפול הוא במקור הבעיה. מקור הבעיה יכול להיות חוסר איזון פנימי שיכול לבוא לידי ביטוי במגוון סימפטומים. לכן דורבן ברגל טיפול כולל גם טיפול ספציפי יותר באזור וגם טיפול רחב יותר המיועד לטפל במקור ממנו נובעת התופעה. כך למשל, חילוף חומרים יעיל יביא לפחות עודף משקל ולפחות עומס. לכן במרפאות אלטרנטיבה ינתן טיפול גם לבעיה הכוללת.

מגוון טיפולים לפתרון יעיל וארוך טווח

בטיפול קונבנציונלי, גם אם קיבלתם דורבן ברגל טיפול שהיה יעיל באותו רגע, רוב הסיכויים שהתופעה תחזור. כאמור טיפול בשורש הבעיה מעלה את הסיכויים לכך שהתופעה לא תחזור וכשתוקפים את הבעיה ממספר כיוונים הסיכויים לכך לא תחזור גדולים עוד יותר. טיפול בגלי הלם לדורבן נחשב לטיפול יעיל מאוד. טיפול בגלי הלם לדורבן מפרק הסתיידויות (משקעי סידן) שנוצרים על הגיד ועוזרים לטפל בדלקת שנוצרת במקום וגורמת לכאבים. יחד עם טיפול בגלי הלם לדורבן יכול להיות משולב גם טיפול בפולסים אלקטרומגנטים- שיטה חדשנית נוספת המזרימה דם לאזור ומחזקת אותו. דורבן ברגל טיפול כולל גם שיטות מסורתיות יותר כמו פיזיותרפיה ותרגילי מתיחה מתאימים, וכן התאמת מדרסים או נעליים אורטופדיות.

לסיכום, דורבן בקרסול היא תופעה לא נעימה. בדומה לכאבי גב ורגליים, הגורם לתופעה הוא רחב ודורש טיפול מעמיק מהשורש. במרפאות אלטרנטיבה יתפרו לכם טיפול בהתאם למקור הבעיה אצלכם שעולה מבדיקות ותשאול. רק כך בעיה נפתרת לאורך זמן.

מרגיש חוסר איזון / כאב? לחץ על הדמות ואבחן מה הבעיה