גב תחתון כואב

כאבי גב הם מהכאבים הנפוצים שיש ולצערנו גם מהמציקים שיש. הגב הוא אזור חשוב ומשמעותי שכל עוד הכל בו תקין הוא כלל לא מורגש (ואפילו לא נראה), ארך ברגע שמתחילים כאבי גב, אפילו כאבי גב קלים, כבר ישנה פגיעה ביכולות שלנו ובשגרת החיים. גב תחתון כואב יכול לנבוע ממגוון בעיות גב וגם יכול להיות קשור לתהליכים נורמליים בגוף כמו כאבי מחזור שכל אישה חווה ברמה כזאת או אחרת.
בכל מקרה, גב תחתון כואב, כאבים בגב עליון ובכל אזור בגב אינם ברירת מחדל. אחרי טיפולים במרפאות אלטרנטיבה תוכלו בהחלט להגיד שיש לכם גב…

מהי הסיבה לכאבי הגב?

את הטיפול בכאבי גב יכול גם רופא משפחה לתת באמצעות כדורים או משחות. האם זהו הטיפול היעיל והטוב לנו ביותר? בהחלט לא.
טיפול באמצעות כדור יכול במקרה הטוב להקל על כאב אך לא לפתור את הבעיה מהשורש. בעיות גב יכולות להיות מורכבות ולנבוע מגורמים עמוקים הקשורים לתהליכים שונים בגוף. לכן, אבחון מקיף ויסודי הוא הכרחי למתן הטיפול הנכון. טיפול בצוואר תפוס באמצעות מסאז’ קטן יכול לסייע מעט אך גם כאן זהו לא פתרון מקיף.
במרפאות אלטרנטיבה תעברו אבחון יסודי שימצא את הסיבות לגב תחתון כואב או כאבים בגב העליון ויבנה לכם הטיפול המשולב הטוב ביותר עבורכם

לתפור חליפת טיפול משולבת

במרפאות אלטרנטיבה נערכים סוגים שונים של טיפולים, כולם מתחום הרפואה המשלימה אך מגיעים ממקומות שונים בעולם. חלקם טיפולים מסורתיים המוכרים כבר מאות ואלפי שנים כמו דיקור סיני, דיקור יפני, טווינא, שיאצו. כולם מצוינים לטיפול בצוואר תפוס או גב תחתון כואב.
שיטות אחרות מגיעות דווקא מהמערב ואלה שיטות חדשניות שפותחו בשנים האחרונות כמו טיפול באמצעות גלי הלם, רפואת תדרים, טיפול באמצעות פולסים אלקטרומגנטים.
טיפול בגלי הלם למשל מצוין לביקוע הסתיידויות (משקעי סידן) שעלולים לגרום לכאבים. טיפול באמצעות פולסים אלקטרומגנטים מצוין לטיפול בדלקות.

לקבל את הטיפול מהטובים ביותר

אין ספק שטיפול של גב תחתון כואב או כל בעיה אחרת יראה אחרת לגמרי אם יתבצע על ידי מטפל שזהו תחום ההתמחות שלו או על ידי מטפל שעל הדרך מבצע טיפול מסוג מסוים למרות שלא למד אותו באופן רשמי. במרפאות אלטרנטיבה מועסק כל מטפל רק בתחום אותו למד ובו התמחה. רק עם הצגת תעודה וצבירת ניסיון מטפל יכול לטפל בשיטה מסוימת, והתוצאות בהחלט נראות בשטח.

מרגיש חוסר איזון / כאב? לחץ על הדמות ואבחן מה הבעיה