גלי הלם לברך

כאבי ברכיים
טיפול באמצעות גלי הלם לכאבי ברכיים

הטיפול בגלי הלם מבוסס על טכנולוגיה הקיימת כבר עשרות שנים. יחד עם זאת, רק בשנים האחרונות טיפולים אלה החלו לקבל הכרה מצד הממסד הרפואי.
עדות לכך ניתן למצוא בעובדה שביותר ויותר בתי חולים, מכוני פיזיותרפיה ומרפאות כאב, עושים היום שימוש בגלי הלם לטיפול במגוון רחב של בעיות.
גלי הלם מסייעים רבות לסובלים מכאבים כרוניים ודלקות באזורים שונים בגוף, בדגש על המפרקים ובעיקר מסייעים לסובלים מכאבים ודלקות במפרקי המרפק, הירך והברך.

מה הם הגורמים לכאבי ברכיים?

בדרך כלל כאבי ברכיים הם תוצאה של תהליכים ניווניים, עומסים חוזרים ונשנים או חבלה טראומטית במפרק הברך. מקור הכאבים יכול להיות בכל אחת מהרקמות המרכיבות את מפרק הברך או באחת מהרקמות הקשורות לברך. אי לכך מקור הכאב יכול להיות ברצועות הברך, בסחוס המפרקי, בשרירים, בעצמות, בגידים ועוד. מפרק הברך נתון לעומסים גדולים באופן מתמיד אם כי ישנם מספר גורמים המגדילים במיוחד את הסיכון לכאבי ברכיים.

יש להבין כי כל מצב שבו מופעל על הברכיים עומס גדול מהרגיל, מהווה למעשה גורם סיכון להתפתחות כאבים. בין היתר מדובר בסוגים שונים של עבודות כמו ריצוף, עיסוק בסוגי ספורט מסוימים כמו כדורסל ובנוסף גם מצב של עודף משקל או השמנת יתר, יכול להוביל לעומס יתר על מפרקי הברכיים ולהגדיל את הסיכוי לבעיות וכאבים במפרקים אלה. פגיעות טראומטיות במפרקי הברך הגורמות לנזקים וכאבים, יכולות להיות תוצאה של תאונת דרכים, מעשה אלימות, נפילה מגובה, פציעת ספורט ועוד.

עומס יתר על מפרקי הברכיים יכול גם להיות תוצאה של יציבה לקויה, בין היתר כתוצאה ממנח לא תקין של כפות הרגליים, עיוות אנטומי באזורים שונים ברגליים, חולשה של השרירים הקשורים למפרק ועוד. מעבר לכל הגורמים שהוזכרו לעיל, יש לציין כי ישנן גם מחלות מסוימות שיכולות לערב את מפרק הברך ולגרום לכאבים. בין היתר מדובר בדלקת מפרקים שגרונית, דלקת מפרקים ניוונית, דלקת מפרקים זיהומית, מחלת גאוט, זאבת אדמנתית מערכתית ועוד.

טיפול גלי הלם לברך

הטיפול בגלי הלם יכול להקל על סבלם של הסובלים מבעיות בברכיים, ללא קשר לגורם הבעיה. יחד עם זאת, מומלץ כמובן שלא להזניח את הטיפול בגורם המרכזי לבעיות. אמנם הטיפול באמצעות גלי הלם יכול לזרז את ההחלמה של הרקמה הדלקתית ולהקל בצורה משמעותית על כאבים במפרק הברך, אך כל עוד ישנו גורם ראשוני לבעיה שנותר ללא טיפול, רוב הסיכויים שלא תתרחש החלמה מלאה. במילים פשוטות ניתן לכתוב כי בדרך כלל הטיפול בגלי הלם הוא טיפול שיש להוסיף לשגרת הטיפולים או לתכנית הטיפולים, אך לא מדובר בטיפול יחיד המבטל את הצורך בטיפולים אחרים נוספים.

גלי הלם לברך – שיפור לאחר מספר טיפולים

הטיפול גלי הלם לברך נחשב ליעיל מאוד עבור הסובלים מבעיות ברכיים שונות. למעשה ישנם מטופלים המדווחים על שיפור במצבם כבר לאחר טיפולים ספורים בלבד ואפילו כבר לאחר הטיפול הראשון. נוסיף ונכתוב כי ישנם מטופלים הסובלים מבעיות כרוניות בברכיים, שדיווחו על הקלה משמעותית תוך מספר טיפולים בלבד וזאת לאחר שהתנסו בעבר במגוון טיפולים אחרים, ללא תגובה משמעותית.

בתחילת הטיפול של גלי הלם לברך, חשוב ביותר לאפיין את התסמינים מהם סובל המטופל. להעריך את רמת הכאב ולמפות את כל הסימפטומים הנוספים שיכולים לכלול הגבלה בטווח התנועה של המפרק. חריקות בזמן הנעת המפרק, נפיחות, אדמומיות ועוד. זאת כיוון שרק כך ניתן יהיה להעריך את מידת ההשפעה והיעילות של הטיפול ולבצע שינויים בתכנית הטיפולים לאורך הזמן בהתאם לצורך.

תופעות לוואי או סיכונים בריאותיים

אחד היתרונות המרכזיים של הטיפול בגלי הלם, בא לידי ביטוי בכך שמדובר בטיפול בטיחותי לחלוטין, החף מתופעות לוואי חמורות.
במהלך העשורים האחרונים מיליוני מטופלים התנסו בטיפולים המבוססים על גלי הלם ותופעות הלוואי היחידות שתועדו הן תופעות קלות במיוחד כמו תחושת עקצוץ באזור הטיפול, כאבים קלים החולפים מאליהם תוך זמן קצר ואדמומיות קלה בעור. בנוסף לא תועדו סיבוכים רפואיים ארוכי טווח כלשהם בקרב המטופלים.

למרפאת אלטרנטיבה יש ניסיון של כארבעה עשורים בטיפול בבעיות ברכיים באמצעות גלי הלם.
לקבלת מידע נוסף ולתיאום מועד לפגישת ייעוץ, צרו קשר עוד היום עם המומחים של אלטרנטיבה, בטלפון מספר 072-3902476.

גלי הלם לכאבי גב
סובלים מכאבי גב? הטיפול בגלי הלם הצליח לסייע למטופלים שהתנסו במגוון רחב של שיטות טיפול ללא השפעה מרובה - על טיפול בגלי הלם במרפאות אלטרנטיבה
טיפול בגלי הלם לכתפיים
אתם לא צריכים יותר להסכים עם ההנחה שניתן לחיות עם כתף כואבת! אחד הטיפולים היעילים ביותר המוצעים לסובלים מבעיות כתפיים שונות הוא טיפול המבוסס על גלי הלם
הטכנולוגיה המתקדמת של גלי הלם
במהלך השנים התגלו עוד ועוד דרכים שבהן משפיע הטיפול בגלי הלם על רקמות פגועות וכיום השימוש במכשירי גלי הלם נפוץ מאי פעם: מיליוני מטופלים בכל רחבי העולם וגם כאן בישראל, זוכים להקלה בסבלם הודות למכשירי גלי ההלם המודרניים.