h

בעיות בעמוד השדרה

בעיות בעמוד השדרה יכולות לנבוע ברוב המקרים בעקבות הרמה של חפצים בעלי משקל כבד. בעקבות כך, בעיות בעמוד השדרה נפוצות במיוחד בקרב פורקי סחורות, עובדי מפעל וסבלים. זאת לצד נהגי משאית, מתפעלי פטיש אוויר, וכל מי שעוסק בספורט מקצועי הכולל טניס או הרמה של משקולות כבדות. כמו כן, בעיות בעמוד השדרה נפוצות במיוחד בקרב גברים מעשנים בגילאי שלושים עד חמישים, אך למעשה, בעיות בעמוד השדרה עלולות להתפרץ בכל עת גם בגילאים צעירים וגם אצל נשים. מרפאת אלטרנטיבה מתמחה בטיפול של כאבים בגב עליון, טיפול בבעיות בעמוד השדרה ועוד. 

טיפול בבעיות בעמוד השדרה

טיפול בבעיות בעמוד השדרה יכול להיות באמצעות מגוון שיטות ותלוי בדרך כלל בסוג המקרה ובתלונה של המטופל. בדרך כלל מדובר בטיפול אשר כולל מגוון תרופות, משככי כאבים ובמקרה הצורך אנטיביוטיקה, זאת לצד קירור האזור הכואב, טיפול של פיזיותרפיה או טיפול כירופרקטי. ישנם מקרים בהם אף נדרשת הזרקה במקום הבעייתי, זאת על מנת להפחית את הלחץ העצבי ואת הדלקת. 

טיפול בכאבי גב עליון

טיפול בכאבי גב עליון יכול להתבצע על ידי מגוון גורמים, ביניהם זריקות, פיזיותרפיה, טיפול בחשמל, תרופות שונות, ועוד. מרפאת אלטרנטיבה הינה מרפאה רב תחומית בעלת ניסיון רב של למעלה משלושה עשורים, ומעניקה מגוון פתרונות למאות בעיות שונות אשר הרפואה ה״רגילה״ אינה מצליחה לספק. המרפאה כוללת מספר מרפאות משנה, בניהן מרפאה מקצועית לרפואה סינית עתיקה, מרפאת כאב, ומרפאה של רפואה משלימה. 

כאבים בגב עליון

כאבים בגב עליון הינם בדרך כלל תוצאה ישירה של ישיבה ממושכת מול המחשב, העדר פעילות גופנית, עודף משקל ועוד. אחת מן השיטות האפקטיביות ביותר לטיפול בכאבים היא השיטה האורטופדית. השיטה מבוססת על רפואה מערבית, ובמהלך הטיפול מתבצע למעשה לחיצות עדינות על שרירי הגוף והרקמות, על מנת להוריד את העומס מהשרירים ולהפחית מרמת הכאבים באזור. כמו כן, שיטה זו דורשת למידה מעמיקה של מערכת העצבים בגוף, זאת על מנת לבצע שחרור מלא ונכון של האזור הכואב. מרפאת אלטרנטיבה הינה מרפאה מקצועית אשר מעניקה מגוון פתרונות לבעיות גב עליון ותחתון ומציעה למטופלים שיטות שונות מן הרפואה הקונבנציונלית. כמו כן, המרפאה כולל מספר רפואות משנה ושלושה סניפים שונים. 

מרגיש חוסר איזון / כאב? לחץ על הדמות ואבחן מה הבעיה

סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ