h

הפילוסופיה הטיפולית שלנו

הטיפול באלטרנטיבה – מרכז טיפולי רב תחומי, נשען על הגישה ההוליסטית, ששמה את האדם במרכז ומתייחסת לאורח חייו של האדם, סביבתו, דפוסי ההתנהגות שלו וגורמים אמוציונליים.

הטיפול שמותאם לכל מטופל ומטופלת מתבסס על ראייה כוללנית, הגורסת כי כל חוסר איזון בגוף, מחלה או כאב, שורשם בחוסר איזון כללי, מנטלי ופיזי, הנובע מגורמים רגשיים ומאורח חייו של האדם.

אורח החיים של האדם המודרני וגורמים כמו לחץ (Stress), זיהום אוויר, תזונה לא מתאימה, ההתרחקות מן הטבע וריבוי רדיקלים חופשיים, גורמים לחוסר איזון מתמשך באדם, לחסימות, לכאב ולבסוף למחלה.

מלבד הטיפול בבעיה, אנו מלווים את המטופל ומספקים לו כלים חשובים על מנת לשפר את איכות חייו, שיסייעו לו להימנע מגורמים המזיקים לבריאותו.
בכך, אנו מטפלים למעשה בשורש הבעיה ולא רק בסימפטום/ שכן לא מספיק לטפל רק במחלה – יש לטפל בשורש ולזהות את הגורמים, על מנת למנוע את הישנותה בעתיד.
לכן, כל מטופל המגיע למרכזנו עובר אבחון מקיף המשלב מספר שיטות אבחוניות. האבחון המקיף מאפשר לנו להתאים למטופל את הטיפול המתאים ביותר.

הצבנו לעצמנו מטרה להיות שליחים ומפיצי ידע לטובת המטופלים שלנו ולעזור להם להתמודד עם חיי היום-יום ולחיות חיים מאוזנים, בריאים ואיכותיים יותר.

סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ