מרפאת כאב

שיטות מתקדמות לטיפול בכאב

מרפאת כאב שמשלבת טכניקות טיפוליות מתקדמות המגבירות את אחוזי ההחלמה למקסימום. טיפול בכאב בגלי הלם בשילוב דיקור, פיזיותרפיה, פולסים אלקטרומגנטיים ועוד.
אלטרנטיבה היא מרפאת כאב אלטרנטיבית עם ניסיון של למעלה מ -40 שנה בתחום הטיפול בכאב.

לייעוץ טלפוני חינם

החזרים כספיים לחברי כללית מושלם ולבעלי ביטוח בריאות פרטי

החזרים כספיים לפיזיותרפיה

טיפולים משולבים ייחודים

קרא עוד

החזרים כספיים לפיזיותרפיה
לחברי כללית מושלם

קרא עוד
אודות אלטרנטיבה

40 שנות נסיון

קרא עוד

מכשור מתקדם וחדשני

קרא עוד

מרפאת כאב אלטרנטיבה

מרפאת כאב ופיזיותרפיה מתקדמת

מרפאת כאב היא מרפאה המתמחה בטיפול בכאבים, כשלרוב למרפאת כאב מגיעים מטופלים הסובלים מכאבים כרוניים.

בשנים האחרונות ניתן לראות פריחה של מרפאות כאב בכל רחבי הארץ. המבחר המסנוור ומגוון האפשרויות מקשים מאוד על המטופל לבחור בהצלחה את מרפאת כאב המתאימה לו ביותר.

במרפאת הכאב שלנו תקבלו את הטיפול המתקדם בעולם לכאבים, בשילוב פולסים אלקטרומגנטיים משתנים – טיפול שהוכח מחקרית וקיבל את אישור ה – FDA כטכנולוגיה מובילה לטיפול בכאבים כרוניים.

טיפולים משולבים בכאב
מגוון רחב של טיפולים משולבים לבעיות כאב שונות

מרגיש חוסר איזון / כאב?

לחץ על הדמות ואבחן מה הבעיה

סובלים מבעיה בריאותית או כאב? לחצו עם העכבר (בפעם הראשונה פעמיים) באיזור על פני הדמות בו מופיעה הבעיה. המערכת תפתח חלון אוטומטי ובו הצעות לבעיות / כאבים אפשריים שעשויים להופיע באיזור שנבחר. לחיצה על אחת מהאפשרויות תיקח אתכם אל עמוד הבעיה ודרכי הטיפול בה במרפאות אלטרנטיבה.

לא מצאת את הבעיה על גבי הדמות מטה? ניתן להשתמש בבר החיפוש הממוקם בבר העליון של האתר.

מרפאת כאב אלטרנטיבית

מרפאת כאב אלטרנטיבית עושה שימוש באמצעים שאינם פולשניים ולא נעשה שימוש בתרופות קונבנציונליות כמו סטרואידים או נוגדי דלקת מסוגים שונים. תחת זאת נעשה שימוש במגוון טכניקות תרפויטיות אלטרנטיבות מתחום הרפואה המשלימה, שלא גורמות לתופעות לוואי וסיבוכים ולא מסבות למטופל אי נוחות במהלך הטיפול

מרפאת כאב טבעית – רפואה משלימה

הפנייה למרפאת כאב יכולה להתבצע בכל שלב שהוא במהלך הטיפולים, שכן הטיפולים הטבעיים לא מפריעים לטיפולים הקונבנציונליים. למעשה הטיפולים הטבעיים יכולים רק לתרום לטיפול הקונבנציונלי ולהשלים אותו (זהו למעשה מקור המונח “רפואה משלימה”).

באופן כללי ההמלצה היא שלא להזניח את הטיפולים הקונבנציונליים לחלוטין מבלי להתייעץ על כך קודם לכן עם הרופא המטפל. יחד עם זאת במקרים רבים שבהם הרפואה הקונבנציונלית “מרימה ידיים”, מתברר שדווקא הטיפולים האלטרנטיביים הם אלה שהצליחו לגרום לשיפור במצבו של המטופל.

טיפול בכאב טבעי “מונע ניתוח”

חלק מהטיפולים הניתנים במרפאות הכאב של רשת אלטרנטיבה, נחשבים אף לטיפולים “מונעי ניתוח”, בדגש על הטיפול בגלי הלם: לא אחת ניתן לראות מטופלים שסבלו מכאבים במשך שנים ללא הטבה משמעותית במצבם, שזכו להקלה משמעותית כבר לאחר הטיפול הראשון.

מרפאת כאב ציבורית – ממשלתית

מרפאות כאב הפועלת בבתי החולים לעומת זאת, מטפלות בסובלים מכאבים כרוניים באמצעות מגוון רחב של תרופות, ובהתאם לצורך באמצעות טיפולים פולשניים כמו הזרקות של חומרי אלחוש לעצב הפגוע.

חסימה של אותות הכאב באמצעות אלקטרודה חשמלית המוחדרת לחוט השדרה ועוד. הטיפולים השונים עשויים לגרום למגוון רחב של תופעות לוואי ולא אחת אף מובילים להופעת סיבוכים רפואיים חמורים.

טיפול בכאבי כתף

מרפאת גלי הלם, טווינא ועוד שיטות טיפול

בכל מרפאת כאב אלטרנטיבית מעניקים טיפולים שונים. אחד היתרונות של מרפאת אלטרנטיבה בא לידי ביטוי במניפת הטיפולים הרחבה שניתן לקבל במרפאות הרשת. בין היתר המומחים של מרפאת אלטרנטיבה מחזיקים בניסיון רב בטיפול בסובלים מכאבים כרוניים באמצעות גלי הלם, טווינא (פיזיותרפיה סינית), דיקור יפני נוירולוגי, דיקור סיני, פיזיותרפיה, פולסים אלקטרומגנטיים, רפואת תדרים (ביוריזוננס), כוסות רוח, שיאצו, רפלקסולוגיה ועוד.

באמצעות הטיפולים הנ”ל, מטפלים המומחים של אלטרנטיבה במגוון רחב של חולים הסובלים מסוגים שונים של כאבים כרוניים, לרבות מיגרנות וכאבי ראש כרוניים מסוגים אחרים, כאבי מפרקים, כאבי גב, כאבי ברכיים, פיברומיאלגיה, כאבים ממקור עצבי, כאבים בכף הרגל ועוד.

מהי ההגדרה של כאב?

כאב הוא הסימפטום הנפוץ ביותר בכל סוגי המחלות ומהווה את הגורם העיקרי לפנייה של מטופלים לקבלת סיוע רפואי. במשך אלפי שנים נהוג היה להאמין שכדי להקל על כאבים, כל מה שיש לעשות זה לטפל ברקמה הפגועה.

היה זה רק במהלך שנות ה – 40 של המאה ה – 20 כשהתחילה להתבהר ההבנה שבמקרים רבים המנגנון שגורם להופעת הכאב, מורכב יותר.

בשנת 1953 פרסם רופא מרדים בשם ג’והן בוניקה את הספר הראשון שהוקדש לטיפול בכאב ובכך סלל את הדרך לתחום הטיפול בכאבים כרוניים ולמרפאות הכאב המודרניות.

המאמרים שלנו
סובלים מבעית כאב?
קבעו עכשיו פגישת אבחון חינם לגילוי שורש הבעייה






    סובל מכאב או בעיה בריאותית?
    פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
    מעוניין בייעוץ