שיחת יעוץ עם מומחה

שיקום אורטופדי ע”י אורטופד מומחה

צילום של מכשיר האורטוספק במגע עם חלקי גוף שונים
מכשיר האורטוספק: מקרין גלי הלם לטיפול במגוון בעיות

בנוסף למגוון הבעיות האורטופדיות, בהם מטפלים במרפאה, אנו מציעים טיפולי שיקום אורטופדי. הטיפולים המשולבים מתאימים הן לשלב האקוטי (למשל פציעה או התקף פתאומי היוצרים כאב עז ו/או מגבלה במפרק או באיזור כלשהו בגוף) והן למצב הכרוני, מצב בו קיים כאב קבוע ו/או מגבלה במפרק כלשהו בגוף.

שיקום אורטופדי באלטרנטיבה
להתייעצות או לפרטים לגבי בעייה אורטופדית כלשהי או במצבים כגון אחרי ניתוח, אחרי תאונות דרכים, פציעות ספורט וכדומה ניתן לפנות למרפאה במספר 03-5054594 או ליצור קשר באמצעות טופס יצירת הקשר.

טיפול טבעי
אבחון יחודי
טיפול משולב
יעוץ ראשוני חינם
התהליך: שיקום אורטופדי

במהלך שיקום אורטופדי אנו נעזרים באמצעים טיפוליים מתקדמים ואביזרים אורטופדיים, שמטרתם לפחית את רמת הכאב, למנוע החרפה של המצב הקיים (למשל במצבי שחיקת סחוסים או כאבי ברכיים) ולהגדיל את טווח התנועה של פרקי הגוף:

• בבעיית כאבי ברכיים או לאחר ניתוח החלפת ירך תשולב נעל פיזיולוגית טיפולית שמטרתה להוריד עומס מהמפרקים ולאזן את מרכז הכובד המכני של הגוף.
  • בבעיות מסויימות יותאם מדרס אורטופדי. בבעיית כאבי גב או פריצת דיסק ישולב מיכשור לרפואת תדרים לשיקום תאי העצב שנפגעו.
  • לבעיות אורטופדיות שונות יותאמו אביזרים אורטופדיים שונים.
  • במצבים של פגיעה במפרקים ובעיות פרקים יותאמו תרגילים לשיקום השרירים והגידים שנפגעו.

טיפולך המסור הציל אותי מניתוח וכיום אינני יודעת מהו כאב ברכיים

ויולט שמשי להמלצה המלאה
בעיות מטופלות
מצבים שמצריכים שיקום אורטופדי

מצבים רבים מצריכים שיקום אורטופדי. מצבים אלו כוללים בין היתר:

• תאונות דרכים
  • פציעות ספורט
  • פגיעות אורטופדיות כגון קרע בגידי הכתף (Supraspinatus Tendon Tear)
שיקום אורטופדי במצב האקוטי

בשלב האקוטי, המתאפיין על ידי כאבים עקב פגיעה ברקמות שונות בגוף כגון גידים ומפרקים, יש צורך בהפחתה של רמת הכאב ובהאצת תהליך הריפוי של רקמות שונות (כגון גידים) שנפגעו. הטיפול בשלב האקוטי משלב ציוד טיפולי חשמלי לצד שיטות ריפוי מסורתיות המפחיתות מצב דלקתי, מצב בצקתי ומורידות את רמת הכאב:

• אולטרהסאונד
  • טיפול בגלי קול בליסטיים
  • טיפולי לייזר רך/ מגנט רוטורי
  • מיטת מסאג’ טיפולית לשיכוך כאבי שרירים
  • דיקור יפני אורטופדי
  • טווינה (פיזיותרפיה סינית)
  • לפרטים נוספים על הפחתת כאב היכנסו לדף מרפאת כאב
שיקום אורטופדי במצב הכרוני

לאחר סיומו של השלב האקוטי, יחל השלב הבא של שיקום אורטופדי. בשלב זה המטרות העיקריות הן:

• הגדלת טווח התנועה של המפרק הפגוע (אם קיים)
  • המשך הפחתה של רמת הכאב

כתבות וסרטונים

פציעת ספורט
טיפול בפציעות ספורט
למרבה הצער, למרות שלל יתרונות פעילות גופנית, היא גם טומנת בחובה גם לא מעט סכנות וגם אם ניזהר ונקפיד על כללי הבטיחות, תמיד ישנו סיכוי שנסבול מפציעת ספורט. כיצד מרפאות אלטרנטיבה מטפלות בפציעות ספורט?
כאב אורטופדי
מהו כאב אורטופדי?
כאב אורטופדי הוא כאב המופיע באזור מסוים או במספר אזורים במקביל, במערכת השריר והשלד. האזורים שבהם מופיעים כאבים אורטופדיים בשכיחות הגבוהה ביותר הם המפרקים, עמוד השדרה והשרירים וישנו מגוון עצום של גורמים שיכולים לגרום להתפתחות של כאבים באזורים אלה. קראו על אפשרויות הטיפול בכאב זה
מלאו פרטים ונחזור אליכם