שיטות טיפול בכאב

בין הדברים המייחדים את מרפאות אלטרנטיבה, למעט המוניטין והנסיון הרב שנצברו על ידי מומחי המרפאה במשך למעלה משלושים וחמש שנה.
ראוי לציון מודל הטיפול המשולב, כלומר שילוב של מספר שיטות טיפוליות המותאמות למטופל הסובל מבעייה מסויימת.
השילוב של שיטות הטיפול השונות נועד להגדיל את סיכויי ההחלמה של מטופלי המרפאה למקסימום.
בעמוד זה ריכזנו למענכם את שיטות הטיפול העיקריות של מרפאות אלטרנטיבה.

לחיצה על כל תמונה תוביל אתכם לדף מידע מפורט אודות השיטה ואודות הבעיות הבריאותיות אותן אותה שיטה פותרת:

?למה לא ללכת רק למדקר או לפיזיותרפיסט או למכון שמתמחה רק בגלי הלם?

נניח שאתם סובלים מכאבים המקרינים לאורך הרגליים וכפות הרגליים. נניח והבעיה (השכיחה יחסית) נובעת מבלט דיסק בגב. אם אתם זקוקים לפיתרון שבראש ובראשונה יפחית את הכאב, דיקור סיני הוא כלי מעולה למצב כזה. הדיקור מפחית כאב, מרפה את שרירי הגב התחתון, ממריץ את זרימת הדם.

לאחר שהכאב הופחת והרגליים פחות כואבות, יש לאזן את מרכז הכובד, לחזק את שרירי הגב ולשפר את היציבה. את זה יעשו נעליים פיזיולוגיות טיפוליות, המותאמות לפי מבנה כף הרגל ולפי דפוס היציבה של המטופל.

עתה נשאלת השאלה מהו מקור הכאבים שהקרינו לרגליים? הגב התחתון? נכון.
עתה צריך לחזק את שרירי הגב כדי שהתופעה לא תחזור. במקרה כזה טיפול בפיזיותרפיה יכול להיות הטיפול המניעתי החשוב ביותר ואלי גם הטיפול השיקומי, שכן תרגילים לחיזוק שרירי הגב והרגליים יחזקו את מערכת השרירים והשלד וימנעו כאבי רגליים וגב בעתיד.

עתה, נניח שמקור הבעיה הוא הסתיידות ושינויים ניווניים בגב ובאגן. יכול להיות שדיקור, פיזיותרפיה ונעליים לא יספיקו. השיטה היחידה שיכולה לפורר הסתיידויות היא גלי הלם, הנשלחים למקום הבעיתי.

מרפאת כאב אלטרנטיבה מציעה מגוון טיפולים נוספים. הטיפולים שהוזכרו בדוגמא מעלה הם רק לצורך המקרה הספציפי שתואר.

נניח שאתם סובלים מאלרגיות. איך תיפתרו מהבעיה?
ידוע כבר שדיקור סיני הוא כלי מצויין לטיפול במערכת החיסון. אבל בהרבה מקרים הדיקור עצמו לא יספיק ולכן טיפול בצמחי מרפא סיניים יחד עם המלצות לתזונה נכונה יפתרו את הבעיה. גם כאן השילוב של שיטות הטיפול הוא קריטי לפתרון הבעיה.

הטיפול בגלי הלם מנע ניתוח!

שיטות הטיפול הניתנות במרפאות אלטרנטיבה הן:

• גלי הלם
  • דיקור סיני
  • פיזיותרפיה
  • רפואת תדרים
  • קרניו סקראל
  • טווינא
  • שיאצו
  • רפלקסולוגיה
  • טיפול בצמחי מרפא סיניים
  • עיסוי רפואי משולב
  • טיפול בלייזר רך

שיר סבלה מכאבי מרפק טניס עקשניים שגם זריקת קורטיזון לא הועילו. שיר מספרת על חווית הטיפול במרפאות אלטרנטיבה ועל התוצאה משביעת הרצון

כתבות
ניקוי רעלים באמצעות צמחי מרפא
באילו מקרים חשוב לחזק את מערכת החיסון?
"המערכת החיסונית שלך חלשה..." - רבים שומעים את המשפט הזה ולא מבינים תמיד את משמעותו המלאה. האם זה אומר שאתם כל הזמן חולים? לא. האם זה אומר שיש לכם תמיד דלקת בגרון? לא בהכרח. בכתבה הבאה תבינו איך לחזק את אותה מערכת.