שיחת יעוץ עם מומחה

משה פרימן מסביר על גלי הלם

הסרטון הבא (1:49 דק’) לקוח מתוך תוכנית האירוח “כל בוקר” עם סיגל שחמון בה היא מארחת את משה פרימן ממרפאות אלטרנטיבה שמסביר על הטיפול בגלי הלם.

סיגל:
שלום לאורחים ולאורחות, אנחנו מיד נשוחח עם כולכם לאחר שנשמע על טיפול בגלי הלם לכאבי מפרקים ודלקות גידים, נמצא איתנו משה פרימן ממרפאת אלטרנטיבה המתמחה בכאב ובטיפול בגלי הלם. אז איך מתבצע הטיפול בגלי הלם? מה זה אומר?

פרימן: מטופל שמגיע למרפאה עובר קודם כל אבחון כדי לאתר את מקום הבעיה, כי לפעמים יש מצב של הקרנות לאזורים אחרים ולכן מאוד חשוב לעשות את האבחון. בטיפול עצמו מצמידים את אזור הכיפה הכחולה שמשם מועברים הגלים האקוסטיים.

סיגל: הכיפה הכחולה זה חלק מהמכשיר?

פרימן: כן, זה חלק מהמכשיר שמעביר את הגלים האקוסטיים לאזור הכאב.

סיגל: ומה זה אמור לעשות?

פרימן: הטיפול עצמו מטפל בבעיות של הסתיידויות, מטפל בבעיות כאב שונות של מרפקים, בעיות של גידים.

סיגל: אנחנו צריכים לבוא עם בדיקות דם?

פרימן: לא, אין פה שום קשר לבדיקות דם, או המלצה מרופא להגיע או דרך הקופות, יש הסדר עם הקופות ומביאים התחייבות, או דרך חברות הביטוח ואז כל מטופל יכול להגיע אלינו ולעבור את האבחון. למשל הדורבן ברגל הוא מאוד נפוץ.

סיגל: באיזו תדירות צריך לעשות טיפולים נאמר לדורבן?

פרימן: בדרך כלל בין 10-14 ימים במכשיר הגדול, יש לנו עוד מכשיר נוסף שאפשר לשלב אותו גם אחרי שבוע ימים.

סיגל: יפה, והתוצאות ידברו בעד עצמן. משה, תודה רבה שהגעת.

טיפולים לבעיות
גלי הלם לטיפול בכאבי גב
סובלים מכאבי גב? הטיפול בגלי הלם הצליח לסייע למטופלים שהתנסו במגוון רחב של שיטות טיפול ללא השפעה מרובה - על טיפול בגלי הלם במרפאות אלטרנטיבה
טיפול בגלי הלם לדלקת בבורסת הירך