שיחת יעוץ עם מומחה

טיפול בכאב גב תחתון

טיפול בכאב גב תחתון משורש הבעיה: במרפאות אלטרנטיבה טיפול בכאב גב תחתון, הוא טיפול משולב הכולל מגוון רחב של שיטות טיפול התוקפות את הבעיה ממקומות שונים ובדרכים שונות.

טיפול בכאב גב תחתון במרפאות אלטרנטיבה יהיה בנוי משילוב בין שיטות שונות. אחת השיטות הידועה כמועילה מאוד בתור כאבי גב תחתון טיפול היא רפואת תדרים המקלה על מצב דלקתי ומרפה שרירים, ישנו גם דיקור נוירולוגי יפני ודיקור סיני, התאמת מדרסים מיוחדים לנעליים כאשר כאבי הגב נובעים מעומס על כפות הרגליים, טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים ועוד. לא סתם נוצרו הרבה ביטויים שקושרים גב עם חוזק ויציבות: כמישהו מחזק אותנו אומרים שהוא נותן לנו גב, או כשמישהו חזק ויציב אומרים שיש לו עמוד שדרה. הגב באמת הוא הסנטר, הוא עמוד התווך שלנו. הגב הוא זה שמחבר איברים שונים והופך אותם לשלם. גם מרכז העצבים של הגוף עובר דרך הגב. לכן, כאבי גב כרוניים יכולים לשתק ממש, בין אם אלה כאבי צוואר וגב עליון הכולל את השכמות ובין אם כאב גב מותני ותחתון.

הגורמים לכאבי גב תחתון

כאבי גב בכלל, כולל כאבי גב תחתון הם כאבים נפוצים שיכולים לנבוע ממגוון רחב של גורמים. לעיתים ישנו כאב נקודתי הנובע מתנועה לא נכונה או יצירת עומס גדול מדי, לעיתים מדובר על כאבי גב כרוניים הנובעים מבעיה מבנית או בעיה מערכתית שגורמת לכאבים באזורים נוספים. כאב גב יכול בקלות לפגוע בתנועתיות שלנו ואיתה גם באורח החיים. לכן חשוב לתקוף את הבעיה גם באופן מקומי.

מרפאות אלטרנטיבה מתבססות על גישת הרפואה המשלימה על פיה לכל תסמין שאנו מרגישים ישנה סיבה עמוקה יותר. כאבי גב כרוניים יכולים להיות חוליה אחרונה בשרשרת של בעיות ודרכה הבעיה תיחשף אך כדי לטפל בה באופן יסודי חשוב לשחזר את הגורמים שהביאו בסופו של דבר לכך שחיפשנו טיפול בכאב גב תחתון או הגענו עם כאבי צוואר וגב למרפאה. ההגעה למקור הבעיה אינה פשוטה ודורשת מגוון בדיקות ותשאול רחב, במיוחד עם כאבי גב שיכולים לצוץ מבעיות שיכולות להיות במערכות שונות בגוף, החל מדלקות ועד בעיה מבנית.
בנוסף, יתכן למשל שכאב גב מותני ותחתון יגרם מדלקת באזור הגב התחתון אך גם מדלקת באזור מערכת העיכול או מערכת הרביה אצל נשים. הממצאים יכולים להוביל לטיפולים שונים לגמר.

מרגיש חוסר איזון / כאב? לחץ על הדמות ואבחן מה הבעיה

מלאו פרטים ונחזור אליכם